Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Kjøpte to par siden det var så billig. Håper disse er gode? Er det noen her som har erfaring med dem?
Chelseafan Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Billig og gode dem,jobber i barnehagen og de er vel en av de som holder lengst
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Vi har et par slike sko. Helt greie sko men ikke vanntett da.. Ingen stor erfaring å by på altså!
pip pip Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Jeg og kjøpte de i år for å spare penger, men kjenner jeg enskeptisk. Angrer vel egentlig litt for at jeg ikke kjøpte andre sko. Men blir hun våt, har hun et par til hun kan skifte til. Og har 2 par dock boot. Så hun skal nok klare seg gjennom vinteren
Gjest SHOC Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Hadde de til tvillingene forigge vinter, veldig gode. Holdt tett når vi var flinke til å inpregnere.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Veldig bra sko så jeg går for de skoa hvert år. Bruker ikke masse penger på sko til 3 barn viss de er like gode de billige,blir fort dyrt! Har brukt de skoa de sisste årene og dusjer på de med sånn spray som skal gjøre de mer motstandsdyktige mot vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå