Gå til innhold

Ser vi er mange med termin 28. Mars...


Blåttkryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det blir spennende å se når bebisen kommer, her på bim er termin 28, på mammanett er den 27, og legen sa 29... Får vente til ul 1. november tror jeg før jeg forholder meg til dato ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet fram til litt forskjellige datoer her og, men forholder meg foreløpig til den som legen satt på helsekortet. Baby kommer når den kommer likevel:-) Hadde vært gøy med fullmåne baby:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj sÅ morsomt at vi er sÅ mange! jeg har ogsÅ termin 28 mars. Var hos jordmor i dag og fikk høre hjertelyd med doppleren. Det var sÅ godt Å fÅ vite at alt stÅr bra til med lille:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått 1. triester:-) Siden vi har samme termin vil jeg tro dere og er rundt 12+1 nå?

Når har dere fått ordinær ul? 24.10 her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å nærme seg nå :) Etter min beregning er jeg 11+5 i dag. Skal bli godt å komme i 2 trimester. Men, er man i 2 trimester når man er 12 uker akkurat eller når man er ferdig med uke 12 altså gått 12+6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er mye forskjellig. Jordmor har sagt til meg jeg er i 2. Trimester ved 12+0,- så jeg forholder meg til det. :) Uansett gratulerer til oss alle.. Den værste faren er over nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin mellom 23-31 mars foreløpig, men hvis fet er fullmåne den 27 har jeg erfaring med å føde rundt fullmåne :-) får eksakt termin i slutten av okt <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 30 mars og gleder meg my til UL den 29 okt. Skal til jordmor den 3 okt,så håper på og høre den lille da. Gleder meg selvsagt oxo masse til og se den lille på ul oxo.. Dette er mitt første barn,så alt er så nytt og spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre som har termin 28. mars (og dagene rundt), kjenner dere noe til graviditeten for tiden? Har dere fått noe mage, gått opp kilo, har dere andre symptomer?? Jeg er kun trøtt, og har kanskje en liten babybump...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått ned 4 kg ca,vært utrolig mye dårlig. Trøtt nesten hele tiden. Kjenner en liten klump i magen,min mann er blitt veldig til å kose med magen,og venter på at den lille skal sparke han på kjaken.jeg gleder meg my nå til og få gi baby mage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Her var det mange med termin 28. mars ja. Jeg har også fått litt forskjellige datoer, men holder meg til 28. mars enn så lenge. Så får vi se på UL i slutten av oktober om de forandrer den eller ikke.

 

Jeg har ikke så mange symptomer nå egentlig. Formen har blitt mye mye bedre. Ikke så trøtt og uggen lenger. Puppene har vokst og har vel en liten babypump jeg også (hadde litt mage fra før også da), så er litt vanskelig å si. Syns det er litt ekkelt å miste symptomene også jeg. Litt bekymra. Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Hvordan går det med dere? Har dere fått mage? Jeg merker at det er litt strammere med buksene om dagen. Har litt mage fra før også, men virker som den har blitt fastere i fisken ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig termin 29. mars fra legen, men de forskjellige forskjellige terminkalkulatorene på nett sier mellom 27.- 30. mars, blir spennende å se på ordinær UL :)

 

Har en liten kule nederst på magen, og er ikke alle buksene som passer. Må nok snart på shopping tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Overraskende liten mage enda.. Synes liksom å huske den kom tidligere, - men nå er det jo en stund siden sist jeg gikk gravid da. :) En liten kul er det jo, og den siste uken har jeg kjent liv hver dag. Det er superkoselig, for jeg er i skrekkelig dårlig form fortsatt. Godt å kjenne at det er noe inni der som er verdt alle plagene.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...