Gå til innhold

Jeg skal selge en vinterdress, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er helt ny, ikke brukt ute. Har bare prøvd den på noen ganger.

MEN så oppdager jeg nå at det er noen få flekker på den, vises nesten ikke. Jeg har ikke oppdaget de før nå. Har sikkert kommet bortig noe mens den har ligget i skapet eller en av gangene vi har prøvd den på.

Er snakk om fire bittesmå flekker.

Jeg har satt pris på dressen til 500, koster 1500 ny. Skal komme noen å kjøpe den, har ikke sagt noe om flekkene siden jeg ikke visste om de da jeg la den ut for salg. (oppdaget de nettopp)

Hadde dere senket prisen enda mer? Jeg ønsker jo ikke tape så mye på salget, da den var veldig dyr. Men desverre så passer den ikke. Kjøpte den da ungen var baby og regnet med den skulle passe når vinteren kom, men de dressene er visst ekstremt store i størrelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, den er for billig i utgangspunktet, så ikke selg den under 500kr med ubetydelige flekker :)

Skrevet

Jeg er helt ny på disse selge greiene, men ser jo at disse dressene selges for 500 kr BRUKT, og da er de jo litt slitte etter en sesongsbruk. Men alikavel kjøper folk dressene.

Skrevet

Nei, den er for billig i utgangspunktet, så ikke selg den under 500kr med ubetydelige flekker :)

Takk for svar :) Ble kjempe stresset jeg nå. Hehe, av noen flekker.

Skjønner ikke når de flekkene kan ha kommet altså.

HI

Skrevet
Hvilket merke er dressen?

Nasse nøff merket :) Hvordan det?

HI

Skrevet
Hvilket merke er dressen?
Nasse nøff merket :) Hvordan det? HI

Hehe, Er en reimatec dress :P

Hilsen den ekte HI

Skrevet

Forstår jeg deg rett hvis jeg oppfatter det som at du skal selge den fordi den er altfor stor?

I såfall hadde jeg da aldri solgt den til 1/3 av prisen. Kan dere ikke kanskje bruke den neste år da?

Skrevet
Forstår jeg deg rett hvis jeg oppfatter det som at du skal selge den fordi den er altfor stor? I såfall hadde jeg da aldri solgt den til 1/3 av prisen. Kan dere ikke kanskje bruke den neste år da?

Ja har sagt meg enig i å selge den for 500, er det lite? Hun har jo prøvd den på et par ganger og gått med den litt inne. Jeg kjøpte den selv på salg for 1000.

Den er ikke bare litt stor, men kjempe stor. Hun vasser i den, og hvem vet. Til neste år er den kanskje for liten. Dessuten har jeg ikke så god lagringsplass.

Hun har fått ny dress i en mindre størrelse som vil passe hele denne sesongen :D

Skrevet

Hva slags flekker er det? Kan du ikke prøve å få dem bort med en fuktig klut? Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet. Du selger jo dressen veldig billig.

Skrevet
Hva slags flekker er det? Kan du ikke prøve å få dem bort med en fuktig klut? Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet. Du selger jo dressen veldig billig.

Prøvde det, men gikk ikke :( Det har på en måte gått inn i stoffet, ser ut til at de vil være der permanet.

Mannen mener vi skal prøve med vanish spray og så skylle av etterpå, men det tør jeg ikke. Er redd det skal bleke stoffet.

Takk for svar dere, skal prøve å legge bort den dårlige samvittigheten. :) Litt overasket over den store pågangen det har vært på dressen, og ser jo mange for solgt godt brukte dresser til samme pris.

HI

Skrevet

Hadde glatt kjøpt en ny Reimadress med noen få flekker til 500 kr.

Skrevet
Hadde glatt kjøpt en ny Reimadress med noen få flekker til 500 kr.

Så bra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...