Gå til innhold

Hva er greia med lammeskinn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korthåret? Langhåret?

Bruker man det andre plasser enn i vogna?

Om man har en voksipose i vogna er det nødvendig med lammeskinn itillegg? Har man da lammeskinne oppi posen eller utenfor som et underlag??

Hvor lenge bruker man lammeskinn i vogna? Brukes kun bær det er kaldt?

Puhh- takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det i vogna når det er for varmt til voksipose, litt for å få det lunt rundt babyen. Mykt å ligge på.

Aldri brukt det i seng. Brukt mye når han satt i sportsvognen for å få det litt mykere.Mange har det i senga da, men jeg syns det ble for varmt og klamt.. Hvem vil sove på en sau liksom.. :P

Aldri brukt med voksiposen.

Har korthåret, for likte ikke langhåret. :P Syns langhåret blir for mye pels. Hehe.

Skrevet

Hos oss er det litt gulvkaldt, så han ligger på det når han leker. Også har vi det i vogna i vår/høst sesongen. Aldri brukt det i senga. Korthåra fell.

Skrevet

Har medisinsk lammeskinn i senga hele året. Det er temperaturregulerende, kjøler om sommeren, varmer om vinteren. I vogna har vi et billig fra ikea. Det er der hele året, fordi toåringen blir sint når jeg prøver å fjerne det. Hadde det vært opp til meg hadde jeg fjernet det både om sommeren og i voksi-perioden:-)

Skrevet

Har både i seng og i vogn. Bebien er født i mars, og det var kaldt. Hun har lagt seg til en vane med å "lugge" skinnet mens hun sovner, og synes det er trygt. Derfor har det vært der i sommer også. Helt uproblematisk, hun blir ikke klam. Tvert imot motvirker det klamhet siden det skapes et luftlag under henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...