Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Korthåret? Langhåret? Bruker man det andre plasser enn i vogna? Om man har en voksipose i vogna er det nødvendig med lammeskinn itillegg? Har man da lammeskinne oppi posen eller utenfor som et underlag?? Hvor lenge bruker man lammeskinn i vogna? Brukes kun bær det er kaldt? Puhh- takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg har det i vogna når det er for varmt til voksipose, litt for å få det lunt rundt babyen. Mykt å ligge på. Aldri brukt det i seng. Brukt mye når han satt i sportsvognen for å få det litt mykere.Mange har det i senga da, men jeg syns det ble for varmt og klamt.. Hvem vil sove på en sau liksom.. Aldri brukt med voksiposen. Har korthåret, for likte ikke langhåret. Syns langhåret blir for mye pels. Hehe.
Linerlen og pipipen Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Hos oss er det litt gulvkaldt, så han ligger på det når han leker. Også har vi det i vogna i vår/høst sesongen. Aldri brukt det i senga. Korthåra fell.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Har medisinsk lammeskinn i senga hele året. Det er temperaturregulerende, kjøler om sommeren, varmer om vinteren. I vogna har vi et billig fra ikea. Det er der hele året, fordi toåringen blir sint når jeg prøver å fjerne det. Hadde det vært opp til meg hadde jeg fjernet det både om sommeren og i voksi-perioden:-)
☆☆☆ Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Har både i seng og i vogn. Bebien er født i mars, og det var kaldt. Hun har lagt seg til en vane med å "lugge" skinnet mens hun sovner, og synes det er trygt. Derfor har det vært der i sommer også. Helt uproblematisk, hun blir ikke klam. Tvert imot motvirker det klamhet siden det skapes et luftlag under henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå