*Kengumamma* Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Er det noen er ute som har fått med seg om det har vært test av vognposer i år? Jeg trenger ny pose og lurer på hvilken jeg skal velge.
YamYam Skrevet 3. november 2012 #2 Skrevet 3. november 2012 Finner bare fra 2011... Da kom Voksi Urban best ut.
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 4. november 2012 #3 Skrevet 4. november 2012 Hadde uten tvil valgt voksi city, da den kan brukes som sovepose etter vognperioden til 5-6år gamle barn. Men jeg er veldig fan av lammeskinnspose jeg da Kaiser er fin!
LettBris Skrevet 4. november 2012 #4 Skrevet 4. november 2012 Har dere fått med dere at Voksi tilbakekaller alle poser fordi glidelåsen faller av og kan bli et farlig kvelningsobjekt for små barn? Vi har Odenwalder - godt fornøyd
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Elsker mini sin Voksi Urban. Kan brukes som sovepose til 6 år den også. Ull i ryggen og underlaget og dun på oversiden
Mini&Meg Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Ville valgt Easygrow, beste posen jeg har hatt av de 5 jeg har prøvd. Bedre enn Voksi urban og som så mange skryter av.
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 18. november 2012 #7 Skrevet 18. november 2012 Har også easygrow og den er jeg super fornøyd med! Beste posen jeg hatt, og jeg har hatt noen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå