Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Oppdaget plutselig at reima vinterdressen til snuppa, som skulle holde en sesong til, har en stor flenge på rompa.. Noen som har noen erfaring med fikse sånne ting, eller er det håpløst å få det helt vanntett igjen? Det er kun det ytterste laget som er ødelagt. Foret inni er like helt..
Musemorbr / Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg har hørt at det finnes noe spesielt lim til det, men har ikke hatt behov for å finne ut av det selv ennå.
Gjest 5 andre Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Reima har lapper som limes fast i dressen. De er laget av ytterstoffet, men min erfaring er at de sitter for dårlig og løsner i kantene. Kjøpes hos feks Babyshop.
Mrs. Bouquet Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Jeg har fått tape på butikken. En gjennomsiktig taperemse man legger på innsiden av flengen, legger kantene helt inntil hverandre igjen og så strykar man. Flengen vises knapt etterpå, det er helt tett og holde like lenge som resten av dressen. Dette var på barnihagen.no Kanskje de selger tapen eller kan si hvor du kan få tak i den.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Du kan prøve med en tape som heter Tear Aid. Brukt riktig skal den sitte godt. Den fås kjøpt i flere sportsbutikker, samt en del butikker som selger Reima og lignende dresser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå