Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Prøvde å få snuppa på 4,5 mnd til å sove i sta,så la henne i vogna og gikk en tur...Hun begynte straks å gråte litt men pleier å gi seg med det..Men ikke idag,så da snudde jeg og gikk hjem...Og snuppa begynner å hyle mer og mer og til slutt helt hysterisk...Jeg prater og putter inn smokk..Ved innkjøringen roper naboen,men jeg hører ikke hva hun sier pga skriking...Men stopper vogna og tar opp jenta som da blir blid som ei sol!!! Og så skravler vi litt med naboen Men dette er nr 3 så tror hun vet at jeg ikke syns det er moro å gå tur mens ungen ligger i vogna å skriker... Vel oppe så raper jenta 3 ganger etterhverandre så var nok derfor hun hyla så fælt...Huff,fikk helt dårlig samvittighet her nå som ikke tok henne opp med en gang...Men var litt kaldt ute siden vi gikk i skyggen og hun hadde ikke så mye klær på seg nedi vogna når hun var godt innpakket...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Har det så mye å si hva evt naboen skulle trodd om deg:)?
Soveposen Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Jenta di dør ikke av å gråte litt, og naboen din har ingenting med hvordan du velger å ta vare på barnet ditt, så lenge det er forsvarlig:)
LuksusLiv Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Hadde jeg vært naboen din så hadde jeg tenkt "phu, glad det ikke er meg som må slite med en hylende baby!"
Gjest Tullmusa83 Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Hvis naboen din har barn selv så vet nok vedkommende at noen dager bare er det slik. Hvis mitt barn blir overtrøtt må jeg faktisk holde han fast for at han skal sovne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå