QueenM Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Nå får du 15% på ALT hos Hipporaffen.no også tilbudsvarer. :-D De har kjempe mass kule klær og annet tøft utstyr til barna!! Jeg digger denne siden og har handlet en mye der!! anbefaler dere en titt!! :-) For info og rabattkode sjekk ut linken: http://familiefruen.blogg.no/1346864492_overraskelse.html
mammasprinsesse Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg har også handlet på denne siden, liker at de har barneklær som ser litt "annerledes" ut!! Skikkelig kult ) Matboksene er også en favoritt her i huset <3
Honningmelon Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 15% er alt for lite salg til at jeg handler. Dessuten forsvinner det i porto.
QueenM Skrevet 10. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2012 Ja, de har kjempe masse fint! Er egentlig ikke en netthandler, men denne siden er blitt en liten favoritt alikevell!! ) Har man lyst til å handle på denne siden uansett er jeg glad for å få 15% rabatt på det jeg skal ha jeg, dette gjelder jo også varer som allerede er på tilbud så! <3
mammasprinsesse Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Nå er både klær og utstyr bestillt her!! )
QueenM Skrevet 11. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2012 Har bestillt IGJEN jeg også, hihi :-P så masse fine nyheter at jeg klarte ikke å la det være!! ;-)
QueenM Skrevet 12. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2012 De har fått inn de NYDELIGSTE jakkene fra Racoon!! Litt dyr, men samtidig den fineste vinterjakken jeg har funnet til Elise <3
QueenM Skrevet 19. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 19. september 2012 Har fått tilbakemelding om at rabattkode ikke alltid funker. Bruk kode: sol234 så skal det nok gå greit!! :-) Tilbud gjelder også salgsvarer!! Løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå