najaden Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Begynner det å bli vanlig med babyshower i Norge?
Chelseafan Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Jeg skal ikke ha det,men har vert på 2 stk og det er kjempe hyggelig så skjønner de gjør det
cecilies mamma Skrevet 8. september 2012 #3 Skrevet 8. september 2012 ikke har jeg inntrykk av at det er vanlig og ikke har jeg nok venner/ familie i nærheten til å lage en slik fest
Kjærepære Skrevet 8. september 2012 #4 Skrevet 8. september 2012 Vil tro man får nok oppmerksomhet uansett Syns det blir litt merkelig med en sånn kom-og-gi-oss-masse-presanger-greie
BabyLove92 Skrevet 8. september 2012 #5 Skrevet 8. september 2012 Har vært på et babyshower, å har hatt et selv også .. det begynner vist å bli veeeldig populært i norge ja, men det er jo koselig da
Milliun Skrevet 8. september 2012 #6 Skrevet 8. september 2012 (endret) Jeg har hatt babyshower som venninnene mine overraskende nok arrangerte for meg. Jeg hadde ikke forventet det, og jeg hadde ikke tenkt noe over det hvis de ikke hadde gjort det. Det var vedig hyggelig og jeg er nå i planleggingsfasen for å arrangere et til en venninne :)Det blir vel mer og mer vanlig. Vanligvis gir vi vel gaver etter at babyen har kommet her i Norge,og det er jo like koslig det. Noen av venninnne kjøpte enda en gave etter at frøkna kom, mens de fleste gjorde ikke det. Det var absolutt ikke nødvendig heller for jeg fikk mye fint på babyshoweren Endret 8. september 2012 av Milliun
VinterSol+2 Skrevet 8. september 2012 #7 Skrevet 8. september 2012 Syns det er en koselig "arvetradisjon" jeg. Kan brukes til å muntre opp en utålmodig og sliten høygravid:) korte ventetida litt! Det sagt har jeg ikke hatt eller holdt babyshower noen gang, ingen tradisjon for det i mitt miljø.
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 8. september 2012 #8 Skrevet 8. september 2012 jeg tror det begynner å bli vanlig å ha babyshower, det er det hvertfall her vi bor nå men det vanligste er vel att venner/familie ordner det for deg, ikke att du ber inn til selv. jeg ble nylig overrasket med det selv, av gode venninner, syns det var kjempe koselig:) som de sier over her, ett fint avbrekk i en til tider slitsom hverdag på slutten;) selv har jeg vært invitert i både overraskelsesparty og party der damen har vist att vi kom, men alltid arangert av noen andre enn hovedpersonen selv:)
Kjærepære Skrevet 8. september 2012 #9 Skrevet 8. september 2012 At noen hadde et lite surprise party hadde vært moro ja Men kanskje ikke så overdådig som i Junaiten
peanutts82 Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 en venninne av oss skal holde en babyshower for meg. men jeg forventer ikke gaver. det er nok med litt kake og te hun skal invitere de jeg vil invitere og lage muffins med blå krem. hehe.. cheezy.. jeg vet.. men når man er gravid for første gang og følsom og har kjempelyst på kaker hele tiden så høres det ut som midt i blinken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå