Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 oppe å går enda. Fasinerende! Jeg synes det er uhyggelige likheter mellom denne mannen og han der syke mannen med den populære bloggen i England(husker ikke navn/blogg). Ala samme paranoia, der mafia blir nevnt, der han er forfulgt og ikke ser at han er syk selv. Han poengterer også at han aldri har mottatt uføretrygd, og han blir provosert over at han får dette stempelet uten å ha mottatt en krone. (Altså, han klarer å tjene sine egen penger og trenger ikke uføretrygd.)
Preggers Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Ja, det er noe fascinerende ved å komme inn i en morders hode, å ha mulighet til å lese deres tanker om saker og ting. Av og til skulle jeg ønske jeg var etterforsker, hehe...Jeg er lettet på familiens vegne over at det ser ikke ut som om Sigrid S. ble seksuelt misbrukt.
Preggers Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Link? http://crazycop.blogg.no/1317308066_bolivia_saken_og_nett.html
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Ja, det er noe fascinerende ved å komme inn i en morders hode, å ha mulighet til å lese deres tanker om saker og ting. Av og til skulle jeg ønske jeg var etterforsker, hehe...Jeg er lettet på familiens vegne over at det ser ikke ut som om Sigrid S. ble seksuelt misbrukt. Det som er godt med å lese den er å se hvordan syke mennesker tenker, for jeg har aldri møtt en psykisk syk person(som jeg vet), og nå ser man litt likhet med han i England og da er det lettere å se at de er syke. Jeg er også veldig glad for at det ser ut som hun ikke er seksuelt misbrukt. Han nevner selv noe om en artikkel om pedoer i Nederland, og er ikke særlig glad i disse. Jeg syns vi skal være forsiktige med å dømme, da dette drapet kunne ha skjedd i en psykose eller noe lignende. HI
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Ja, det er noe fascinerende ved å komme inn i en morders hode, å ha mulighet til å lese deres tanker om saker og ting. Av og til skulle jeg ønske jeg var etterforsker, hehe...Jeg er lettet på familiens vegne over at det ser ikke ut som om Sigrid S. ble seksuelt misbrukt. Det som er godt med å lese den er å se hvordan syke mennesker tenker, for jeg har aldri møtt en psykisk syk person(som jeg vet), og nå ser man litt likhet med han i England og da er det lettere å se at de er syke. Jeg er også veldig glad for at det ser ut som hun ikke er seksuelt misbrukt. Han nevner selv noe om en artikkel om pedoer i Nederland, og er ikke særlig glad i disse. Jeg syns vi skal være forsiktige med å dømme, da dette drapet kunne ha skjedd i en psykose eller noe lignende. HI De aller fleste psykisk syke personer, har jo aldri hatt liknende tanker som det der. Huff, er psykisk syk selv, og til og meg jeg sliter med å skjønne hvordan noen kan ha så gal oppfatning av virkeligheten. Men jeg dømmer fremdeles, det er noe i veien med psykiatrien, når de for lengst har fanget opp at denne personen er farlig, men likevel har de ikke klart å tvangsbehandle ham.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Ja, det er noe fascinerende ved å komme inn i en morders hode, å ha mulighet til å lese deres tanker om saker og ting. Av og til skulle jeg ønske jeg var etterforsker, hehe...Jeg er lettet på familiens vegne over at det ser ikke ut som om Sigrid S. ble seksuelt misbrukt. Det som er godt med å lese den er å se hvordan syke mennesker tenker, for jeg har aldri møtt en psykisk syk person(som jeg vet), og nå ser man litt likhet med han i England og da er det lettere å se at de er syke. Jeg er også veldig glad for at det ser ut som hun ikke er seksuelt misbrukt. Han nevner selv noe om en artikkel om pedoer i Nederland, og er ikke særlig glad i disse. Jeg syns vi skal være forsiktige med å dømme, da dette drapet kunne ha skjedd i en psykose eller noe lignende. HI De aller fleste psykisk syke personer, har jo aldri hatt liknende tanker som det der. Huff, er psykisk syk selv, og til og meg jeg sliter med å skjønne hvordan noen kan ha så gal oppfatning av virkeligheten. Men jeg dømmer fremdeles, det er noe i veien med psykiatrien, når de for lengst har fanget opp at denne personen er farlig, men likevel har de ikke klart å tvangsbehandle ham. Jeg er også psykisk syk, og har langt ifra slike tanker om verden, eller Norge. Det kan godt hende at det er noe galt med psykiatrien i Norge, synes absolutt det burde vært strammet inn litt. Selv om personen var i en psykose mens han gjorde en ugjerning vil både han som gjorde det og pårørende lide sterkt etter et tap/svik. Absolutt tommelen opp for at psykisk syke som gjør ugjerninger får korrekt hjelp i form av f.eks. innleggelse i psykiatrisk avdeling eller sykehus, men hvor mange kommer ut og gjør akkurat det samme eller lignende igjen? Det er vel de aller fleste. Så det burde jo fortelle noe om psykiatrien her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå