Regnbuemamma Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Har satt rundstykkedeig, kanelsnurrdeig, vaffelrøre, og eplekake er snart ferdig... Men vil bake mer!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Hvor i landet bor du, og vil du ha lunsjbesøk i dag
Gjest Ziva Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Muffins Suksessterte Skolebrød Sjokoladekake Brownies Scones Bagels
Regnbuemamma Skrevet 7. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2012 Hedmark:p Hehe Masse gode forslag, men vil Ha flere... Kan være ting til matpakken eller til fryseren om vi får plutselig besøk..
Mamma4livet Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Frokostmuffins med banan. Også supre som turmat.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Jeg skal bake disse (uten pølsene) i dag, synes de var kjempe søte: http://www.villaperlesukker.no/2012/09/06/hot-dog/
Gjest Ziva Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Matmuffins Fyltehorn Lefser/lomper men da trenger du kanskje en takke.
Regnbuemamma Skrevet 7. september 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2012 Frokostmuffins med banan hørtes nam ut!
Regnbuemamma Skrevet 7. september 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2012 Matmuffins Fyltehorn Lefser/lomper men da trenger du kanskje en takke. Lefser/lomper utgår... Baker det 3-4 dager i uka på jobb... Lei:p
VinterSol+2 Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 Bak porsjonspaier! Nydelig matpakkemat! Aniskringler Matmuffins Godt det er flere bakeglade her, jeg har satt en søt gjærdeig (vurderer kanelsnurrer) og honningkakene står i ovnen.
Regnbuemamma Skrevet 7. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 7. september 2012 Bak porsjonspaier! Nydelig matpakkemat! Aniskringler Matmuffins Godt det er flere bakeglade her, jeg har satt en søt gjærdeig (vurderer kanelsnurrer) og honningkakene står i ovnen. Elsker å bake!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #14 Skrevet 7. september 2012 Jeg skal bake disse (uten pølsene) i dag, synes de var kjempe søte: http://www.villaperl.../09/06/hot-dog/ Stilig, disse må jeg også prøve, takk for at du la ut link. Ikke HI
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. september 2012 #15 Skrevet 7. september 2012 Mange som baker idag Jeg baker skoleboller, vanlige kanelsnurrer og snurrer med blåbær og perlesukker
Regnbuemamma Skrevet 7. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 7. september 2012 Mange som baker idag Jeg baker skoleboller, vanlige kanelsnurrer og snurrer med blåbær og perlesukker Snurrer med blåbær sier du.... Hmmm hørtes faktisk godt ut!
Gjest Ziva Skrevet 7. september 2012 #17 Skrevet 7. september 2012 Frokostmuffins med banan. Også supre som turmat. Har du oppskrift? Ligger noen bananer på benken som må brukes i dag.
Major HotLips Houlihan Skrevet 7. september 2012 #18 Skrevet 7. september 2012 Mange som baker idag Jeg baker skoleboller, vanlige kanelsnurrer og snurrer med blåbær og perlesukker Snurrer med blåbær sier du.... Hmmm hørtes faktisk godt ut! De ble veeeldig gode
Mamma med to trollunger Skrevet 7. september 2012 #19 Skrevet 7. september 2012 I går lagde jeg horn med ost og skinke/pølse. Brukte en skikkelig grov deig. Digg! Også lagde vi skoleboller med rosiner i. Pluss en bollekringle med sukker, kanel og vaniljekrem. Digg! Seinere skal jeg lage firkløverkjeks (detsoteliv.no), grove rundstykker og solsikkebrød. Mulig det blir en runde med knekkebrød også i løpet av helga. Ellers kan jeg anbefale grove blåbærmuffins! Kjempe godt, og sunt!
LuksusLiv Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 Pavlova, så har du til dessert i dag. Nam!
Mamma4livet Skrevet 7. september 2012 #21 Skrevet 7. september 2012 Frokostmuffins med banan. Også supre som turmat. Har du oppskrift? Ligger noen bananer på benken som må brukes i dag. Jeg bruker oppskriften fra Wenkes kjøkken. Søk opp frokostmuffins med banan så får du opp oppskriften (fikk ikke til å lime inn linken) Veldig god og supre å fryse.
Dini Skrevet 7. september 2012 #22 Skrevet 7. september 2012 Åh.. dere gjør meg sjesken.. Kan ikke en av dere bake noe godt og sende hit da Er ikke noe flink pÅ baking
sillyfilly og Olivia Skrevet 7. september 2012 #23 Skrevet 7. september 2012 Åh fy nÅ fikk jeg lyst til Å bake!! Kanskje mÅ jeg sette pÅ en brød deig i kveld. HJemmebakt slÅr alle kjøpe brød.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå