Gå til innhold

Greit å "leke" sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for deg at din datter på 7 år og hennes guttevenn i samme alder/ evnt eldre, "leker" sex på rommet hennes. De tar på hverandre og lager lyder og synes det er kjempegøy. HVORDAN reagerer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt skal utforskes, sex inkludert. Barna skjønner nok at det er litt privat og vil nok slutte når de er blitt oppdaget :) min umiddelbare reaksjon vil nok være å spørre hva de holder på med og sikkert ikke lage noe stort nummer utav det.

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Enig med hun over, dette må de nesten få utforske. Jeg tenker at det viktigste du kan gjøre nå er å passe på at begge er med på "leken"!

Husker jeg lekte slikt både med en jente-venn og gutte-venn ved et par anledninger. I tillegg fant vi en erotisk bok som moren til en venninne hadde (veldig snill av typen hvordan ha bedre sex) som var illustrert og veeeeeldig spennende!

Så lenge det er uskyldig og frivillig fra begge tror jeg ikke du trenger å forstyrre. Ev. kan du bråke litt når du går forbi rommet så de hører du er der, da avslutter de nok riktig kjapt ;)

Ville kanskje snakket med foreldrene til gutten og hørt hvordan de stiller seg til denne leken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...