Gå til innhold

Beibilykke, Mine og Antilopesvin: takk takk for slanketips!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere tipset meg om dukan dietten som skulle gjøre at en raste ned i vekt. Nå har jeg gått ned 7kg på 3 uker og det er uten å trene, bare gå noen dager i uka!! Jeg får på meg alle mine fine klær i garderoben som bare har hengt der i noen år. For tre uker siden brukte jeg str 44, nå str 40 :) Jeg skal ned 3-4 kg til og det er jeg ikke urolig for at jeg ikke skal klare. Jeg er dere evig takknemlig kjære kjære dere!! Smask på kinn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell? Hva slags vidunderkur er dette da?

Skrevet

7 kg på 3 uker er ikke bare fett. Det er vann og karbohydratlagre (2 kg), noe fett og for mye muskler. Særlig om du ikke trente. Trening under slanking har to funksjoner. Den ene er å øke forbrenningen, den andre er å vedlikeholde muskelmassen.

Ellers. Gratulerer med ny vekt. Pass på godt nå i overgangsfasen sånn at du ikke går opp igjen like fort.

Skrevet

Så flott :) gjør underverker den kuren der ;)

Skrevet

Del med oss andre da:):)

Skrevet

Jeg drikker 1,5 l vann om dagen og går en tur hver dag. Egentlig skal en gå 30 min hver dag, men det får jeg ikke alltid gjort så da bruker jeg steppen hjemme i stua:)

Dette er hjemmesiden:

http://www.dukandiet.co.uk/

Denne siden bruker jeg også mye:

http://mydukandiet.com/

Skrevet

Del med oss andre da:):)

Gå inn på linkene som er lagt ut over her. Men i korte trekk ;

Ingen karbo. Kjøttprodukter under 10% fett meieriprodukter under 5% fett og grønnsaker :) så er greia at f.eks mandag spiser du kunn kjøtt og meieriprodukter tirsdag kan du spise grønnsaker i tillegg. Sånn holder du på annen hver dag :) drikk masse venn pga nyren får mye jobb. ;) jeg drikker masse lettbrus. Det er lov. Ingen alkohol.

Det var korte trekk ;) funker som f!! ;)

Skrevet

Spørsmål til deg beibilykke: hva lagde du når du skulle kose deg? Sett på noen kakeoppskrifter, men mange inneholder quark og tørrmelk og det finner jeg ikke. Og fettfri kremost finnes ikke i Norge. Og, kan en bruke sukrin?

Skrevet

Spørsmål til deg beibilykke: hva lagde du når du skulle kose deg? Sett på noen kakeoppskrifter, men mange inneholder quark og tørrmelk og det finner jeg ikke. Og fettfri kremost finnes ikke i Norge. Og, kan en bruke sukrin?

Tja, kose meg... ;/ husker ikke at jeg koste meg noe særlig med mat. Hehe.. Men f.eks mager kesam som base til en dip med masse gode urte/krydder og agurk stenger, selleri,gulrot f.eks eller så tillot jeg meg en skyr i ny og ned. Og det var virkelig som SNOP altså :)

Jeg orket ikke stresse med å saumfare nettet for å finne kakeoppskrifter ol. Som er "lov" i henhold til dietten men ja, sukrin tror jeg du kan bruke. Men f.eks på innvandrer butikk, kan jo hende du finner de tingene der. De har jo alt mulig. ;) og jeg har lest at noen som heter conjac er bra. Det er som mel men det inneholder ingen ting. Så,du får ikke noe ut av det i form av proteiner osv, men du kan bruke det som jevning i sauser osv.. ( mener jeg å huske )

Jeg begynner forøvrig på ducandietten i morgen ;) ønsk meg lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...