Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 jeg er singel da, og vi har ikke barn sammen. Det ble slutt mellom oss fordi jeg ikke trodde han elsket eller respekterte meg. Var sammen i nesten 7 mnd. Nå sendte han en lang mld der han unnskyldte seg for at han kutta all kontakt og at han gradvis har kommet seg videre uten meg i livet hans. Har helt hjertebank og tårer i øynene, ville aldri bli uvenner med han.. Huff Takk for at du leste.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Har du tenkt å svare ham? Hvorfor ble du så rørt/på gråten av meldingen hans, kunne du tenke deg å ta opp kontakten igjen eller er du trist pga slik ting ble? Ville egentlig bare si at jeg leste innlegget ditt. Håper hjertebanken er gått over og at du får en god natt. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Ja, jeg har svart han..Når han tok meg sånn for gitt behandla jeg han heller ikke bra, så har vel et snev av dårlig samvittghet enda. Er 4 mnd siden det tok slutt, så livet har gått videre. Ble litt trist da han slettet meg fra alle nettsteder, ikke svarte på meldinger etc. Fant han registrert på datingsider en mnd før det ble slutt, og da var det gjort gitt. Da orka jeg ikke mer. Er vel igrunn trist for at ting ble som de ble, og ikke som jeg hadde tenkt. Det virket for meg som om barnet mitt var i veien for han mtp mange kommentarer han stadig vekk slang rundt seg. Men ifølge han var han veldig glad i meg, noe jeg ikke trodde faktisk. Ble bare rot alt sammen det her, og nå aner jeg ikke hva han vil. Om han vil være venner, om han bare ville si unnskyld etter 4 mnd med ingen kontakt, eller om han vil finne tilbake til det samme gamle?! HI...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Ja, jeg har svart han..Når han tok meg sånn for gitt behandla jeg han heller ikke bra, så har vel et snev av dårlig samvittghet enda. Er 4 mnd siden det tok slutt, så livet har gått videre. Ble litt trist da han slettet meg fra alle nettsteder, ikke svarte på meldinger etc. Fant han registrert på datingsider en mnd før det ble slutt, og da var det gjort gitt. Da orka jeg ikke mer. Er vel igrunn trist for at ting ble som de ble, og ikke som jeg hadde tenkt. Det virket for meg som om barnet mitt var i veien for han mtp mange kommentarer han stadig vekk slang rundt seg. Men ifølge han var han veldig glad i meg, noe jeg ikke trodde faktisk. Ble bare rot alt sammen det her, og nå aner jeg ikke hva han vil. Om han vil være venner, om han bare ville si unnskyld etter 4 mnd med ingen kontakt, eller om han vil finne tilbake til det samme gamle?! HI... Og forresten: Fant ut at jeg var gravid bare noen uker etter det ble slutt. Fikk ikke tak i han, og ville ikke bli alenemamma for enda et barn. Gikk igjennom en abort helt alene for to mnd siden, noe som også var helt sårt.. Men det vet han ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Han vil sikkert ha seg litt sex.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Han vil sikkert ha seg litt sex. Signerer. Hadde kutta han ut. Hvis han oppførte seg som drittsekk sist, hvorfor skal han plutselig være gentleman nå? Han bygget opp til utroskap mens dere enda var sammen ved å registrere seg på datingssider (og nei, de fleste gjør det ikke bare for å "se"). Han kutta kontakt med deg da det passet ham, og tar opp kontakten også når det passer ham. Glem ham, du finner noe bedre etterhvert. Har vært selv gjennom noe lignende for 2 år siden, har nå verdens beste samboer som elsker meg. Hadde jeg ikke gitt slipp på taperen, så hadde jeg aldri møtt min nåværende samboer <3.
mammakatten Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Gå videre så slipper du gå gjennom sorgprosessen en gang til, for nå virker det bare som han vil bruke deg da han ikke har funnet noe annet enda.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Takk folkens:) Har en date i helga faktisk, gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå