Gå til innhold

Må le litt av ting jeg leser her inne av og til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke meningen å rakke ned på noen nå og jeg sikter ikke til noen spesielle her, men jeg har lagt merke til at nesten hver gang det kommer et innlegg her som handler om hva mannen er flink til (enten det er å stå opp med barn, legge barn, lese planer fra bhg/skole, husarbeid osv), så kommer det som regel alltid noen som skal understreke at selvfølgelig er mannen deres flink til det og det, fordi de står nemlig sammen om alt og bryr seg om barna, forholdet, heimen +++

For all del, kjempebra at mannen er flink til det meste, men det virker som at de prøver å heve seg litt og noen påstår også at de som ikke er flinke til sånne ting, er udugelige.

Alle kan ikke være like flinke til alt og ikke alle synes de samme tingene er viktige, det betyr ikke at mannen er lat, uengasjert og en dårlig far/mann ;)

Jeg er stort sett fornøyd med den fordelingen vi har her hjemme og i forhold til hvordan mannen min følger opp barna.. og der han ikke har sine sterkeste sider bruker jeg å ha kontroll, og omvendt.. funker supert!

Jeg vil påstå at de som respekterer hverandre på godt og vondt og har forståelse for at folk er forskjellige, kan ha det like bra (om ikke bedre) som de som gjør alt likt.

Ha en flott kveld videre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du har ikke lagt merke til at det også alltid ender med et slikt innlegg som du nettopp kom med? ;)

Skrevet

Har lagt merke til mye forskjellig jeg ;)

Men følte likevel for å skrive et eget innlegg om det.. føler meg ikke truffet da jeg er trygg på både mannen min og forholdet vårt, men jeg synes rett og slett det er litt morsomt (som overskriften sier).

Og selvfølgelig burde jeg ha forventet noen sånne kommentarer også :D (man slipper jo ikke unna med noen innlegg her, enten det er fra meg eller andre ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...