Gå til innhold

Bryllupshelg & sykelig sjalusi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er egentlig litt flaut men, saken er den at min mann & jeg skal i bryllup til hans kompis neste helg, utenlands & med masse gjester. Det blir sikkert kjempegøy!! Langhelg på lux hotell uten barn & jeg burde jo bare glede meg... Men nå har jeg begynt å grue meg. Jeg var på utdrikningslag til bruden for en mnd siden, og hun er en del yngre enn meg (midt i 20 åra) & har en hel gjeng med superpene, supertrente, trendye, kjempehyggelige & selvfølgelig single venninner. Jeg følte meg skikkelig som en utdatert gammel og gravid "kjerring" (33 år og 6 mnd på vei). Og de gledet seg sååå voldsomt til den partyhelgen... Og jeg skjønner de godt jeg, been there liksom. Men nå ble liksom hele idyllen med borte, for jeg ser for meg disse jentene ved poolen ( og min man som flørter), edrue meg går typisk først hjem, min mann blir med sine single kompiser på nachspiel... Ååååhh! Hvorfor må jeg tenke sånn!! Vanligvis så føler jeg meg som en fresh og flott jente, men nå... Aner ikke hva jeg skal pakke med meg en gang, gravidgarderoben er ikke så funky akkurat. Blæ!! Noen som føler med meg eller er jeg helt ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bærer barnet hans i magen din, og for han er du helt sikkert den vakreste av de alle!

Gravide kvinner er vakre, og selv om han nok kan beundre yngre og slanke kvinner, er det du som er den han valgte :)

Lykke til og god tur! Nyt, kos deg og senk skuldrene så får dere en flott tur!

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det..

Jeg er vanligvis gled i en fest og en fin jente. Men blir DEN festbremsen som gravid. Og alle som tar en fest er såå teite, desperate og så videre.

Skrevet

Hvis det faktisk er sånn at mannen din flørter med disse flotte, veltrente, snertne damene nærmest forran øynene på deg, så vil jeg ikke kalle sjalusien din for sykelig, men mer forståelig. For en fjott! Skjønner godt du ikke har lyst å dra, med en så respektløs mann.

Skrevet

He he føler såååå med deg! Bit tenna sammen, han har selvfølgelig ingen interesse av dem :-) Men gøy blir det neppe, edru & gravid ;) I løpet av mine to graviditeter måtte jeg lide meg gjennom intet mindre enn seks bryllup, mannen full og teit, partycrowden som syntes det var sååååå kuult at i alle fall han kunne ta en skikkelig fest, overnattinger på hotell med nachspiel på rommene rundt, alle de superstylede single jentene osv osv. Men jeg har smilt, danset og lagt meg i selen for å være griselekker (altså knallfin i klær&utstyr og feit som en gris), og den fulle teite mannen har kommet ramlende til sengs og snøvlet noe om hvor jævlig kuul kjæreste han har, gravid og alt, så det har vært verdt strevet.. :)

Skrevet

Tenk deg så missunelige de kanskje er på deg! Du har et godt (?) forhold og dere venter et lite barn sammen. Hadde jeg vært de, singel og uten barn, så hadde jeg vært missunelig på den som hadde en mann og komme hjem til, og var gravid.

Jeg synes gravide damer er kjempe fine! Og vi skal være stolte av kroppen vår :) Og jo mer selvsikker og jo mer du viser at du gleder deg over magen, jo finere er det.

Men det er jo klart de ikke sier det til deg. Akkurat som du ikke sier til de at du blir litt missunelige på de. Man vil som regel ha, det andre har ;) Prøv heller og nyte det du har.

Kos deg i bryllupet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...