Gå til innhold

Noen her som har toåringen sovende i deres seng?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han legger seg alltid i sin egen seng og sover som regel der hele natten gjennom. Men om han våkner om natten og gråter så tar vi ham inn i sengen, så sover han hos oss resten av natten. Skjer gjerne 1-2 netter pr uke at han våkner i 4-tiden. Da er det bare et par - tre timer til vi skal opp uansett.

Skrevet

Nei, kun om han har feber.

Det hender at han kommer inn om natta og vil ligge hos oss. Så makker han en stund, før han spør om han kan sove i sin seng. Han får rett å slett ikke sove der.

Skrevet

Han legges i egen seng kl. 7 kvar kveld. Neste morgen ligg han i vår seng. (kjem tuslande på egenhånd)

Skrevet

Ja, min legger seg i min seng og sover sammen med meg hele natten. Det har vi gjort helt siden hun var født. Jeg er alene.

Skrevet

Skyldig! Gutten vår sover mellom oss og har gjort det stort sett helt siden han var født. Han er livredd sengen sin for vi gjorde den feilen å putte han oppi sprinkelsengen når han var ulydig. VELDIG dumt gjort av oss...Så han må ha ny seng i nær fremtid siden den han har nå forbindes med straff...

Skrevet

Ja da vi har netopp flyttet vår 4 åring over i egen seg, den står dog helt inntil vår seng.

Vi sammsover og kan ikke tenke oss noe annet.

Hun har seg på rommet sitt og det hender hun sover der, de gangene hun gjør det er det på eget initaiv. men hun kommer til oss i 01. tiden.

Hun flytter på eget rom når hun er klar for det.

Skrevet

Ja da vi har netopp flyttet vår 4 åring over i egen seg, den står dog helt inntil vår seng.

Vi sammsover og kan ikke tenke oss noe annet.

Hun har seg på rommet sitt og det hender hun sover der, de gangene hun gjør det er det på eget initaiv. men hun kommer til oss i 01. tiden.

Hun flytter på eget rom når hun er klar for det.

Hun har ikke fått noen småsøsken enda regner jeg med?

Skrevet
Ja da vi har netopp flyttet vår 4 åring over i egen seg, den står dog helt inntil vår seng. Vi sammsover og kan ikke tenke oss noe annet. Hun har seg på rommet sitt og det hender hun sover der, de gangene hun gjør det er det på eget initaiv. men hun kommer til oss i 01. tiden. Hun flytter på eget rom når hun er klar for det.
Hun har ikke fått noen småsøsken enda regner jeg med?

Jo da, en på vei, trenger da ikke å ha sex i sengen ;) og hun har en en storesøster på 6 år.

Skrevet

jada, minste på tre legger seg i egen seng, men alt mellom 3 og 6 engang så kommer han over i senga vår.. det har alle de andre gjort og, det har gått over av seg selv etterhvert..

har fullammet alle når de var små og samsovet fordi det var praktisk, så de koser seg når de kommer over i senga

Skrevet

Vi har hatt dem i senga til rundt ettårsdagen. Så begynner de å sove i egen seng. Men hender de kommer inn i løpet av natta, og sover resten av natta i vår seng. Hender også at en av dem spør om å sovne i vår seng, men da bæres de tilbake i egen seng når vi legger oss. Dette gjelder en seksåring og en toåring. Har i tillegg et spedbarn som alltid sover hos oss:-)

Skrevet

Min sover litt i egen seng og litt hos meg. Varierer litt der der :)

Stort sett sover han i egen seng, men det er bare koselig å ha ham i sengen min også. Skaper jo stor nærhet og trygghet :) an sover mye bedre der også.

Skrevet

Mine gutter på 2,5 og 14 mnd sover i sine egne senger fra de legger seg til de står opp. Begge sover hele natten gjennom og legger seg fint. På morgenen har vi kosestund i vår seng:) nå kommer det en liten jente om noen måneder og da er det greit å få ro til amming på natt.

Skrevet

Lar dere barna deres tusle rundt alene om natten mens dere sover? Synes det høres så ekstremt ut, spesielt en to åring??Eller er jeg helt på jordet her..Uff, gruer meg til sprinkelsenga blir for liten...

Skrevet

Hver kveld våkner 2 åringen og roper på oss (sover i sprinkelseng). Kommer over i vår seng og sparker kjapt ut pappa'n sin.....hehe...vi har ikke det heftigste sexlivet for tiden, men får ta det igjen senere...småbarnstiden er kort og jeg nyyyyyyter å ha lillegutt tett inntil meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...