Gjest Ziva Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Men gurimalla så snill egentlig. Han kom hjem i går med årets ferske marsipan. Ikke ødelagt med sjokolade på, men fersk og nydelig i "pølse". Og jeg som har vært så flink og gått ned mange kilo (med gammel marsipan og mye annet godt). Oh send meg viljestyrke.
Studine mevik Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Da kan vi jo si som dib-politiet. Hiv han ut
ellen-propellen Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Nå er det lørdag! Da er det lov! <3 lørdagsgodteri<3
Patetica fåkksi Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 Nå er det lørdag! Da er det lov! <3 lørdagsgodteri<3 Så rart, her er det fredag.
ellen-propellen Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Nå er det lørdag! Da er det lov! <3 lørdagsgodteri<3 Så rart, her er det fredag. Hahaha,her og sier kalenderen. Pokker, man blir faktisk dum av å være sykmeldt. Du må spare til i morra Ziva
Studine mevik Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Man blir sånn ca like dum av å være i perm
Gjest Ziva Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 Kl 00.01 ryker jeg nok på en marsipanbit ja. For da er det lørdag Har begynt å se former på kroppen jeg ikke har sett på 8 år. Så det er bra det bare er 1 lørdag i uka
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 åå flinke slevdisiplinerte damer! Her ble det smurfepastiller, potetgull og en 5 pk kinder maxi.. Jeg har det motsatt av deg Ziva! her begynner former jeg aldri trodde jeg kunne miste å svinne hen.. Eller ikke så ille, men fortsetter dette så er det nok jeg som serveres som julegrisen til jul:P nå kan du nyte om 40 min =)
Gjest Siklerotte Skrevet 8. september 2012 #10 Skrevet 8. september 2012 Jeg har hatt lørdag i fjorten dager allerede, og har planer om å ha det til jeg får tømt Troika-lageret jeg bestilte på nett. Viktig å kose seg!
Gjest Ziva Skrevet 8. september 2012 #11 Skrevet 8. september 2012 Fersk julemarsipan midt på natta er ikke å forakte
Studine mevik Skrevet 8. september 2012 #12 Skrevet 8. september 2012 Idag er det det lørdag så jeg kan kose meg med noe godt jeg og, men tror jeg finner meg noe annet enn marsipan. Må bare passe på å ikke kjøpe inn så mye for jeg spiser nesten alltid til det er tomt og da går det dårlig med slankeplanene gitt Godt at marsipanen var god:D
Gjest Mentha Skrevet 8. september 2012 #13 Skrevet 8. september 2012 Åh.. ble snopsjuk av Å lese denne trÅden. Du fÅr gi mannen en klem først, og sÅ en dask pÅ lanken nÅr du har spist deg kvalm pÅ marsipan Her er reglene strenge: Hvis jeg skal ha noe snop, sÅ fikser jeg det selv. Om mannen er snopsjuk sÅ fÅr han gjemme godsakene pÅ jobb. Og jammen meg har vi ikke et (tilnærmet) godisfritt hus? Til gjengjeld flyter det over av kaker, brød, knekkebrød og diverse annet da, sÅ jeg vet ikke hva som er verst. Haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå