Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Jeg jobber som ringevikar i barnehage. Får en fast dag i uka med store muligheter for utvidelse. Jeg har jobbet nærmest hver dag i 6mnd nå. Samboeren har en årsinntekt på 470 tusen i året. Nettopp startet i ny jobb, så det er grunnlønna, og den stiger jo etterhvert) Vi har hus og bil.. Vi er 25 og 27år gamle. Jeg har veldig lyst til å starte prøvingen. Men jeg har ikke fast jobb enda :s Hadde dere ventet til dere har hatt fast jobb? Eller bare kjørt på?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Hva er du utdannet til da? Noe inne bhg? Ville nok ventet litt.
det er berre mordi Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Ha alt på stell før dere kjører på, er mitt tips. Dere er unge lenge enda:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Skulle jeg ventet til jeg fikk fast jobb, hadde jeg vært barnløs ennå. Lærere får ikke fast jobb før etter 7-8 år her jeg bor. Skulle jeg la det hindre meg i å få barna jeg ønsket meg? å nei du. Hadde vikariat begge svangerskapene, havnet på dagpenger gjorde jeg også siden vikariatet tok slutt (sommerferien kom) og ingen ville ansette en meget gravid dame til høsten. Mannen din tjener godt, jobb alt du kan før du popper! Peis på Tenk hvis du ikke kan få barn? Hvorfor kaste bort verdifull tid? P.S. Nå har jeg fast jobb, men eldstemann var faktisk 3 år og hadde blitt storebror før jeg fikk det. Og vet du hva? De har ikke manglet noenting
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Godt å høre! Er jo mange annsatte i barnehagen som har barn, som har gått som vikarer osv. De har mannfolk som tjener dårligere enn min, men de klarer seg jo kjempebra! Folk skjønner faktisk ikke hva vi venter på. Jeg er egentlig veldig sånn at jeg må ha alt på stell. Ville ikke begynne før vi hadde kjøpt oss hus fks. Har ingen utdanning desverre. Men stortrives i jobben min som barnehageassistent! Hi
meg83 Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Kjør på!! Du har jo jobba 6 av de siste 10 mnd også! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå