Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Jenta mi på snart 9 mnd har til nå vært en engel å legge og spise. Nå vil hun plutselig ikke ha kvelds; ikke forskj. Grøttyper, fruktpure eller pupp. Hun bruker også en time på å sovne, om ikke mer. Hva skjer med den snille ungen min?? Jeg holder på å gå fra konseptene..
VinterSol+2 Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Hun holder på å bli stor;) Helt vanlig, det. Og det går over. Men da til noe nytt pg spennende;)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Hm, ja, dette kom jo parallellt med at hun begynte å reise seg, så.. Men hva skal jeg gjøre med kveldsmaten da, skal jeg prøve å lokke det i henne, eller bare konkludere med amming * 3 i løpet av en natt? Idag ammet jeg henne i søvn, og da gikk det fort, men er det dumt å venne henne til det? Hvor lenge varer denne perioden da? Synes igrunn det er lite trivelig.. Hi
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Hva med å prøve brød? Litt mer spennede og mer tyggemotstand enn grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå