Gjøkeredet③ Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Og hva skal jeg velge? Jeg er 30 år, har tre barn, og har egentlig ikke tenkt meg fler, men hadde ikke tenkt å sende mannen til sterilisering heller Er det spiral som er det greieste? Kjenner det bare byr meg helt i mot med den spiralen altså.. Vet ikke hvorfor, for jeg har ingen erfaringer med spiral...
2_små_og_flere_grå Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Jeg går på cerazette og har gjort det i ca 2,5 år.. null mensen og ingen bivirkninger, så jeg er kjempefornøyd, men vet at mange misliker den typen Har prøvd andre typer p-piller som jeg ikke har vært fornøyd med og p-sprøyte som jeg hvertfall ikke var fornøyd med. (La på meg masse og fikk ikke tilbake mensen på 1-1,5 år etter jeg slutta). Spiral har jeg aldri prøvd og kommer aldri til å prøve.. tørr ikke, haha
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Jeg nekter å sette inn spiral eller gjøre noe inngrep og jeg går på pillen. Fikk sprøyta før og det er jo en fryd, men så var det slutt.
Lady lovely locks Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Kobberspirall er helt problemfritt. Jeg hadde det før. Den kan sitte inne i 5 år før den må byttes. Jeg merket ingen ting til den. Nå er min man vært under kniven. Det er igrunn veldig greit det også.
Lady lovely locks Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Kobberspirall er helt problemfritt. Jeg hadde det før. Den kan sitte inne i 5 år før den må byttes. Jeg merket ingen ting til den. Nå er min man vært under kniven. Det er igrunn veldig greit det også. Jeg tåler ikke p-prepareter. Ingen i familien min som gjør.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Jeg bruker yasmin p-piller
Nirgal Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Har brukt nuvaring i mange år, men pga amming får jeg bare bruke cerazette, så fort jeg er ferdig med å amme er det tilbake på nuvaring. Det er det beste prevansjonsmiddelet syntes jeg, slipper masse hormoner, huske piller, ingrep osv osv.. og så har jeg fast blødning til fast tid hver mnd og det er veldig greit syntes jeg. Jo åsså slipper jeg å vente i evigheter etter prevansjonsslutt for å bli gravid, fordi hormonene i nuvaring er "der inne" og ikke i hele kroppen, ett 3 timer etter du ahr tatt ut ringen er du ikke sikker lengre. Fantastisk.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 Steriliserte meg under siste KS.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 6. september 2012 #10 Skrevet 6. september 2012 Her er mannen sterilisert...
valkyrien Skrevet 6. september 2012 #13 Skrevet 6. september 2012 Nuvaring, fungerer veldig bra for meg
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #14 Skrevet 6. september 2012 Etter alvorlige bivirkninger av ppiller, bruker jeg ingen ting nå- bortsett fra hoppe av før svingen. Det har fungert bra helt til nå. Nå er jeg gravid. Etter ungen er skal jeg sette inn en kobberspiral.
Fire småtroll Skrevet 6. september 2012 #15 Skrevet 6. september 2012 Jeg tåler overhodet ikke hormoner, og kobberspiral tør jeg ikke sette inn. Så jeg har valgt å sterilisere meg, gjorde det da jeg var 35 år. Har de barna jeg skal ha og ønsker ingen atpåkladd i godt voksen alder
Gjøkeredet③ Skrevet 6. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 6. september 2012 Her var det mange gode svar.. Men jeg blir jo bare ikke noe klokere Jeg lurte litt på lady comp, da jeg virkelig ikke er veldig keen på alle disse hormonene, så jeg håpte det var noen her som hadde erfaringer med den
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 6. september 2012 #18 Skrevet 6. september 2012 Her var det mange gode svar.. Men jeg blir jo bare ikke noe klokere Jeg lurte litt på lady comp, da jeg virkelig ikke er veldig keen på alle disse hormonene, så jeg håpte det var noen her som hadde erfaringer med den Fulgte med her med stor interesse, fordi lurte på akkurat det samme. Men ble like klok som deg
Gjøkeredet③ Skrevet 6. september 2012 Forfatter #19 Skrevet 6. september 2012 Hva er forskjellen på kobber spiral og hormonspiral? Vet jeg kan google det, men det er så mye enklere å bare spørre dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå