Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Når fastlegen dør blir man da tilbudt en ny fastlege eller må man finne ny selv?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Du får brev om at du har fått en ny fastlege i posten om en stund.
kroi Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Du får tilbud om den fastlegen som tar over praksisen. Det har iallefall vært vanlig her.
Musemorbr / Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Min lege fant plutselig kjærligheten og flyttet brått og uventet, så ikke helt den samme situasjonen, men i praksis likt for pasientene. Det ble vikar etter vikar, mens de lette etter noen som ville overta praksisen. Jeg ble fortalt at jeg kunne fortsette hos den nye legen, hvem enn det nå ble, men jeg ble tvunget av nav til å bytte, siden de var avhengig av et skriv fra min fastlege og ikke godtok vikarer.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Legen har selvfølgelig plikt til å skaffe vikar uansett årsak til fravær :-D
Hybelkanina Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Legen har selvfølgelig plikt til å skaffe vikar uansett årsak til fravær :-D Nemlig! Så nåde den legen som går hen og dør uten å ha skaffet vikar først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå