Gå til innhold

skolemelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har skolemelk til barna, hender det at barnet noen dager ikke får melken dere har betalt for?

Datteren min har ikke har fått melken sin på to dager, begrunnelsen jeg får, er at datteren min ikke står på listen..

Hvordan er det mulig, jeg har tross alt forskuddsbetalt . Noen som har vært borti lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på skolemelk.no. Der står det fra hvilken dag datteren din kommer på den listen. Det er ikke slik at hun står på listen fra den dagen du har betalt. Kan gå en stund før skolen får oppdatering fra TINE.

Skrevet

Pass på at du ikke betaler for mer enn du får.

Skrevet

De har en 10-14 dagers leveringstid. Hvis du bestilte før skolestart og jenta di har hatt melk i år så må det være noe feil enten med levering eller at noen i klassen eller i andre klasser tar melken hennes.

Da kan du ta en telefon eller mail til skolen for å finne ut hva som skjer.

Skrevet

Den dagen datteren din kommer på listen skal hun få melk. Om det er på mandag så betaler du ikke for igår og idag. Det kommer fram når du betaler, hvor mange dager du skal betale for.

Grunnen til at det gjøres slik, er at mange bestilte melk til barna, barna fikk melk i noen uker, foreldrene betalte ikke og abonnementet ble stoppet. Ergo: mange fikk melk de slapp og betale for.

Skrevet

det pleier å gå noen dager før betalingen blir registrert, da kommer navnet på listen og utleveringen av melk starter.

at noen derimot har ramlet ut av listen og ikke får melk lenger har ikke skjedd i noen av mine klasser, om det er tilfelle ville jeg meldt fra straks.

melkelistene kommer stadig oppdatert med nye navn og dato for når levering skal starte, kanskje noen da har blingset og sett på en gammel en.

Skrevet

Gå inn på skolemelk.no å se på ordren din, den ligger der. Jenta mi fikk feil skolemelk (lettmelk istedet for ekstra lett), så jeg sendte de en mail. Fikk svar på dagen og de ordnet opp med en gang! :)

Skrevet

Det tok en uke fra jeg bestilte til han fikk melken. Fikk vite at kontoret skal oppdatere listene , kanskje lurt å snakke med dem og høre om de har oppdatert listen.

Skrevet

Hehe, jo da slik skal det fungere! men på skolen vår er plutselig ikke melk igjenn, innbrudd i skapet, osv osv. bare i år er det 4 dager dattern min ikke har fått melk for det ikke har vært noe igjenn.

Skrevet

Hehe, jo da slik skal det fungere! men på skolen vår er plutselig ikke melk igjenn, innbrudd i skapet, osv osv. bare i år er det 4 dager dattern min ikke har fått melk for det ikke har vært noe igjenn.

på tide med lås på melkeskapet m a o.

Skrevet

på tide med lås på melkeskapet m a o.

Skrevet

Da tar du kontakt med skolen. De er ansvarlig for at barna som skal ha melk, får melk.

Skrevet

Takk for svar:-)

Jeg bestillte før skolen startet og datteren min har fått melk alle dager , bortsett fra de to siste dagene.

Da jeg bestilte, betalte jeg for det neste halvåret, så melken er forskuddsbetalt helt frem til januar. Så de kan ikke skylde på manglende betaling.

Men jeg skal ta kontakt med skolen og skolemelk.no i morgen

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...