Musemorbr / Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Det klarer jeg ikke svare på. Det kommer veldig an på hvilket ansikt som skal kle fargen. Hudtoner, farge på bryn, vipper og øyenfarge. Også er det jo så utrolig mange fargenyanser. Rødt og sort hår må heller ikke glemmes. Noen er bare nydelige med rødt hår, eller sort hår, andre med blondt, og andre igjen som brunetter.
*Miss Flua* Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Tenkte akkurat det samme som musemor
PeppaPig Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Det klarer jeg ikke svare på. Det kommer veldig an på hvilket ansikt som skal kle fargen. Hudtoner, farge på bryn, vipper og øyenfarge. Også er det jo så utrolig mange fargenyanser. Rødt og sort hår må heller ikke glemmes. Noen er bare nydelige med rødt hår, eller sort hår, andre med blondt, og andre igjen som brunetter. Du sa alt det jeg tenkte så jeg bare signerer denne
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Brunetter, selvsagt. Blondiner er og blir billige horer mens brunetter er spennende og intelligente og aldeles vakre.
marsve Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Naturlig hårfarge er penest. Samme hvilke farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå