Gå til innhold

Hvor mye tid bruker dere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at noen er her 24 / 7.

Synes noen nick dukker opp i absolutt alle tråder, omtrent når på døgnet det måtte være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer, men du må jo være her mye siden du har så god oversikt over hvem som er her hele tiden?

Skrevet

Ja, alt for mye noen dager, men sån er det når angsten tar deg til tider.

Skrevet
Det varierer, men du må jo være her mye siden du har så god oversikt over hvem som er her hele tiden?

Jeg tenkte jeg skulle føye til at det neppe kan være tilfeldig at det alltid er de samme nickene som er her uansett når jeg er her.

Men så lot jeg være å skrive det for jeg tenkte kanskje dere skjønte det. Men neida.... :)

HI

Skrevet (endret)
Jeg tenkte jeg skulle føye til at det neppe kan være tilfeldig at det alltid er de samme nickene som er her uansett når jeg er her. Men så lot jeg være å skrive det for jeg tenkte kanskje dere skjønte det. Men neida.... :) HI

Jo da det skjønte jeg, men antar at du kanskje ikke har sjekket tidene folk har skrevet innleggene sine så veldig nøye... Og så tenkte jeg at om du fører logg over tidene for mange av brukene her, ja DA må du være her mye ;)

Jeg skriver mange innlegg, men jeg skriver heldigvis fort :)

Endret av peacock
Skrevet

Nå når jeg er sykemeldt og dagene ofte tilbringes i sofaen eller senga blir det noen timer i døgnet. Har lite annet å gjøre enn å se på tv og sitte med dataen..

Har siden åpen mesteparten av dagen når jeg er alene og noen ganger utover ettermiddagen også alt etter hva som skjer. Så er jeg innom med jevne mellomrom og leser og ev. svarer.

Skrevet

Jeg er her mye, men det vet du jo allerede, du som har full oversikt over disse tingene. ;) I dag har jeg vært på dib i mange smårunder, blant annet da gutten bygde lego og ble sur da jeg ville være med, da far og sønn lekte, mens middagen sto i ovnen, mens eplekaken sto i ovnen, da far og sønn sov middagshvil, og nå mens gutten bader og jeg samtidig sitter og skravler med han fra oppå dolokket. Det er ikke som om jeg ikke får gjort noe selv om jeg slenger inn en kommentar hist og her. Multitasking, vet du. :P Og tenk, vi har også vært ute og lekt flere timer i dag. Men det stopper ikke her. Du skal bare glede deg, for jeg regner med du kan lese flere kommentarer fra meg under barnetv, og etter leggetid er jeg her jevnt til jeg legger meg, og det selv om jeg både leser bok og har noe på tv jeg følger med på. Sjokkerende, eller hva? :P

Skrevet

Er her periodevis og leser litt for underholdningen sin del :P

Skrevet

Minimalt. Plassen har mistet sin sjarm, men jeg tar likevel turen innom en gang i blant for å se om noe spennende er på ferde.

Diskusjonen om hvor mye folk bruker plassen er en klassiker. Husk at de faste, aktive folka er de som gjør at det blir liv og røre her inne og at det skjer noe. Takk heller enn å kritisere.

Skrevet (endret)

Det varierer veldig. Ibland er jeg her mye, spesielt da jeg har fri og jenta er på skolen. Og enklte kvelder da mannen jobber kveld og jenta har lagt seg. Eller som nå mens mannen tar seg en hvil og jenta er hos søskenbarna som bur nabo med oss. :)

Endret av Cat.68
Skrevet
Altfor mye. Men er her på "besøk" i kortere perioder av gangen, med mindre det er en ufattelig spennende diskusjon på gang :D Da sitter jeg egentlig bare og oppdaterer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...