Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 jeg driver å tenker ut hvordan jeg vil pusse opp yttergangen. har to barn som har flere sko hver seg,. samme med meg og mannen, lurer på er dette noe å ha eller blir det bare iveien? legger ved link så dere kan se hva jeg tenker på. http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/hallway/10456/
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 På ingen måte. Vi kastet vårt etter kort tid. Var bare i veien. Valgte å skru opp hyller på veggen inne i skyvedørsgarderoben.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Jeg synes slett ikke det var praktisk. Har en sånn med 4 dører stående i garasjen som jeg skal kaste, hvis du bor i nærheten av Oslo kan du få komme og hente det hos meg!
bettisen Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Vi har skoskap som henger på veggen. Får bort alle sko, så det er rent og ryddig.. Kan vaske under osv..
TPK Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Jeg synes det er supert. Skulle ønske jeg hadde plass.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Helt genialt. Har kjøpt de doble de har på IKEA med tre skap i høyden. Jeg har 8 par sko inni mitt:) Ingen sko på gulvet!!!! Helt genialt for en firebarnsmamma!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 #6 her Så kan du gange 8 par sko med 3 så er svaret: plass til ganske mange sko i en seksjon!!
Nordhagenjentene :) Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Vi er fornøyd med vårt, men har sko mange flere steder også. Til frøkna på 4 har jeg BENNO CD-hylle fra Ikea. Plass til masse sko til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå