Gå til innhold

Stikkende smerter i skrittet/skambenet?


PintSizedDictator

Anbefalte innlegg

Jeg har bekkenløsning så jeg vet hva det er. Disse smertene virker veldig uavhengig av de andre jeg har.

De kommer helst når jeg sitter i ro og ingenting hjelper. Det må bare gli over av seg selv. Stort sett på venstre siden. Det kjennes ut som det sitter i skjelettet i lysken/skrittet.

 

Er det andre som har merket noe lignende? Hva kan det være?

Jeg kan ikke huske å ha hatt det slik med de to andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også dette, fikk påvist gruppe B-streptokokker (GBS) på mandag. Har lest litt om det og det er vist et symptom på GBS så det kan kanskje være greit å få lege/jordmor til å sende urin til dyrkning neste gang du skal på kontroll :)

 

GBS skal ikke være farlig om man får antibiotika under fødsel, men hos meg har det ført til irritabel livmor og kynnere så det kan være greit å vite om man har det i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slet med det i forrige svangerskap (nr3) og ble fortalt det var bekkenløsning m/symfyseløsning eller noe i den duren. fikk bl i første svangerskap måtte til behandling, hadde lite plager med nr2

, men det var verst med nr3! satser på å slippe dette med smerter i skambenet denne gangen, men kjenner bekkenet krangler litt.

Endret av Macheriè
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skal ta det opp med jordmor på neste kontroll :)

Skikkelig ubehagelig dette her :<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr det jeg også.. Stikker og er helt grusomt i skambeinet og omr rundt. ALT er vondt!

Så vi må vell bare holde ut.. Være forsiktige med bråe bevegelser. Skal ringe legen på mandag og få henvisning til bassengtrening og få påvist gangvansker.. Det er vel da fysio blir gratis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos jm. i dag. Det er nok "bare" enda et symptom på bekkenløsning. Hun skulle prate med fastlegen min ang. fysio. Så får vi se. Gleder meg til dette gir seg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...