Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Er nå 35 uker på vei og har begynt å tenke på tiden etter fødsel og det å føle seg litt vel på tross av deigmage.. Har noen erfaring med shapingtrusene/midjeformerne til Lindex e.l. ( http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/6016473/Midjeformer/?styleId=1947350 ) etter fødsel? Andre tips? Har lest litt om Belly Bandit, men den virker så voldsom, og jeg tror ikke jeg vil klare å bruke den, at den vil føles for ukomfortabel og være vond å sitte i.. Så vurderer en sånn shapingtruse/midjeformer for å få _litt_ støtte. Aner ikke hvilken størrelse jeg isåfall skulle bestilt? Bruker vanligvis 38/40-40/42 i truser og bukser, men magen vil jo være mye større enn resten.. Veldig takknemlig for innspill!!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Jeg har en som ligner veldig på den (fra Lindex). Har en med hemper og en 'truse'. Jeg begynte å brukte de et par uker etter fødselen, det var skikkelig deilig for å gi litt ekstra støtte til rygg og hofter. Jeg synes 'trusa' var best å brukte, for den med hemper (spiler?),var litt stivere og mer ubehagelig.
TPK Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Jeg kjøpte Belly Bandit, og endte med å sende den i retur. Var jo rene korsettet! Stiv og hard og ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Jeg kjøpte Belly Bandit, og endte med å sende den i retur. Var jo rene korsettet! Stiv og hard og ubehagelig. Det er det jeg ser for meg også.. ikke særlig fristende! HI
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Jeg har en som ligner veldig på den (fra Lindex). Har en med hemper og en 'truse'. Jeg begynte å brukte de et par uker etter fødselen, det var skikkelig deilig for å gi litt ekstra støtte til rygg og hofter. Jeg synes 'trusa' var best å brukte, for den med hemper (spiler?),var litt stivere og mer ubehagelig. Kanskje truse er tingen altså! Var du i butikken og prøvde, eller hvordan visste du hvilken størrelse du skulle ha? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå