Gå til innhold

Shapingtruse/midjeformer etter fødselen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 35 uker på vei og har begynt å tenke på tiden etter fødsel og det å føle seg litt vel på tross av deigmage.. Har noen erfaring med shapingtrusene/midjeformerne til Lindex e.l. ( http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/shaping/6016473/Midjeformer/?styleId=1947350 ) etter fødsel? Andre tips?

Har lest litt om Belly Bandit, men den virker så voldsom, og jeg tror ikke jeg vil klare å bruke den, at den vil føles for ukomfortabel og være vond å sitte i.. Så vurderer en sånn shapingtruse/midjeformer for å få _litt_ støtte. Aner ikke hvilken størrelse jeg isåfall skulle bestilt? Bruker vanligvis 38/40-40/42 i truser og bukser, men magen vil jo være mye større enn resten..

Veldig takknemlig for innspill!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en som ligner veldig på den (fra Lindex). Har en med hemper og en 'truse'. Jeg begynte å brukte de et par uker etter fødselen, det var skikkelig deilig for å gi litt ekstra støtte til rygg og hofter. Jeg synes 'trusa' var best å brukte, for den med hemper (spiler?),var litt stivere og mer ubehagelig.

Skrevet

Jeg kjøpte Belly Bandit, og endte med å sende den i retur. Var jo rene korsettet! Stiv og hard og ubehagelig.

Skrevet
Jeg kjøpte Belly Bandit, og endte med å sende den i retur. Var jo rene korsettet! Stiv og hard og ubehagelig.

Det er det jeg ser for meg også.. ikke særlig fristende! HI

Skrevet
Jeg har en som ligner veldig på den (fra Lindex). Har en med hemper og en 'truse'. Jeg begynte å brukte de et par uker etter fødselen, det var skikkelig deilig for å gi litt ekstra støtte til rygg og hofter. Jeg synes 'trusa' var best å brukte, for den med hemper (spiler?),var litt stivere og mer ubehagelig.

Kanskje truse er tingen altså! Var du i butikken og prøvde, eller hvordan visste du hvilken størrelse du skulle ha? HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...