Gå til innhold

Hals, skjerf eller hva? 4 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 4 år og lurer på hva dere anbefaler å ha i halsen nå til vinteren? Tidligere har vi brukt en slik buff fra Janus, som består av litt ull og litt fleece. Denne har jeg likt godt, men guttungen kan ikke fordra den. Jeg tror han syns den blir for stor, at han liksom får den oppi munnen. Vi har også en hals i ull/silke fra Nøstebarn. Den føler jeg ikke varmer nok, den blir liksom for løs og tetter ikke ordentlig. Så nå lurer jeg virkelig på hva jeg skal kjøpe. Trenger tips :) Aller helst ser jeg kanskje for meg en type hals som er litt tykk, men som ikke klør. Kanskje i fleece?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel tatt Hals til han :)

Skrevet

Hadde alltid på henne pologensere om vinteren. Barnehagen slurvet så fælt med påkledningen om vinteren og var ofte bare barnehalser. Hadde fleecehalser fra Skogstad. Synes de satt godt rundt halsen.

Skrevet

Her bruker ungene hjemmestrikket hals i baby ull. Slike som går litt ned på brystet og ryggen.

De holder seg akkurat passe varme og de klør ikke.

Skrevet

Halsene fra lillelam er veldig deilige og varme. Den kan du få kjøpt på beibibeibi.no. Der har de også 10% på alt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...