Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Måtte se på igår, men jeg pleier ikke.... Blir så flau på andres vegne!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Nei, jeg føler svært lite på luksusfellen. Ikke følger jeg med på det heller.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Ser på når jeg husker det. Har ikke alltid så god økonomisk sans selv, men det blir bare småtteri mot de som er med på luksusfellen. Så langt hadde jeg aldri klart å dra det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Ser på det, synes det er interessant på hvordan dette kan utvikle seg, men skal sies, har en mor som hadde konvolutt skrekk, og jeg satt og ryddet opp for henne noen år tilbake. Hun er ingen kandidate for Luksusfellen heldigvis, for greide å kurere henne for denne skrekken, og hun er flink til å betale det som er ellers.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Ser en epiosde iblandt. Blir og flau på dems vegne, men samtidig så lærer jeg litt av det og. Får meg til å føle meg litt økonomisk hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Ser av og til, synes det er trist jeg at folk havner i en sånn situasjon, uansett om det er deres egen feil eller ikke. Vi har litt gjeld selv som må bort, men laaangt i fra så ille som de som er med på luksusfellen heldigvis. Føler at vi ikke har noe å bekymre oss for når jeg ser hvor fælt enkelte har det.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 det paret igår var jo helt ekstrem! over 5 millioner i gjeld og de var bare rundt om 30 år. De hadde også 5 unger til sammen så de var jo avhengig av huset de eier. å de hadde privat lån a foreldrene på nesten 1 million! DET er sykt det!
Gjest peacock Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 (endret) Tja, ser det iblant og blir hver eneste gang overrasket over hvor utrolig dumme, naive og korttenkte folk kan være... Jeg har vanskelig for å få vondt av noen som låner seg til opp over pipa for å kunne leve et luksusliv de ikke har råd til. Snakk om å ligge som man har redt... Da kunne de hellere gjøre som oss andre som lever på økonomisk bunnnivå i mange år mens vi studerer på livet løs for å få råd til litt mer enn om vi hadde gått ut i jobb rett etter videregående (beklager å generalisere). Disse menneskene vil ha i både pose og sekk, og som bekjent går jo det oftest ikke så bra. Endret 6. september 2012 av peacock
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #10 Skrevet 6. september 2012 Ja, huff.. Får vondt av de, samtidig som jeg blir veldig irritert på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå