Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Jeg tok ut spiralen på torsdag i forrige uke. Har mens som er regelmessig på dagen og den skulle ha kommet i går. Ingen antydninger enda. Det er jo ikke mulig at jeg er gravid nå? Regner med det at det kun har gått ut av rytmen fordi jeg tok ut spiralen?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Alt er mulig, men vil tro at den kun er forsinket pga at du har tatt spiralen ut..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Alt er mulig, men vil tro at den kun er forsinket pga at du har tatt spiralen ut.. Det var det jeg regnet med:-) Takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå