Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Og han dukket opp da jeg var på vei inn i søvnen..han begynte å klimpre på en gitar og sang en slags vise..så strøk han meg over rumpa..Og jeg er enslig og jeg aner ikke hvem denne mannen er? Han er borte nå
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Og han dukket opp da jeg var på vei inn i søvnen..han begynte å klimpre på en gitar og sang en slags vise..så strøk han meg over rumpa..Og jeg er enslig og jeg aner ikke hvem denne mannen er? Han er borte nå Det høres ut som søvnparalyse. "Søvnparalyse oppstår når hjernen våkner fra en REM-tilstand, men kroppen fortsetter å være paralysert. Dette fører til at personen er lys våken, men er ute av stand til å røre seg. Personen kan også oppleve hallusinasjoner, både via syn, hørsel og berøring, samt fornemmelser og overbevisninger f.eks. om at noe ukjent er tilstede i rommet."
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Det var nok drømmemannen, tenker jeg.
Gjest Miryks Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Var nok bare søvnparalyse. Helt ufarlig, men ufattelig ekkelt. Har det flere ganger i uka. Jeg ser ikke syner eller noe, er "bare" helt fastlåst så jeg ikke kan røre meg...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Creepy. Jeg hadde fått hetta. Men så hater jeg også gitarklimprende menn.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Creepy. Jeg hadde fått hetta. Men så hater jeg også gitarklimprende menn. hehe
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Har opplevd noe lignende. Bare at her var det masse små dverger som hoppet opp og ned i fotenden av sengen og til slutt fikk den ene orgasme aner ikke hvor det kommer fra
Gjest Miryks Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Har opplevd noe lignende. Bare at her var det masse små dverger som hoppet opp og ned i fotenden av sengen og til slutt fikk den ene orgasme aner ikke hvor det kommer fra Hihi, var det Sinnataggen eller Søvnig?
♥ Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 Jeg våknet opp en gang og følte noe presset meg hardt ned i sengen. Klarte ikke røre på meg, klarte ikke få ut en lyd selv om jeg hadde kjempelyst til å hyle. Det var ekkelt. Alltid lurt på hva det var for noe.
Gjest Miryks Skrevet 6. september 2012 #11 Skrevet 6. september 2012 Jeg våknet opp en gang og følte noe presset meg hardt ned i sengen. Klarte ikke røre på meg, klarte ikke få ut en lyd selv om jeg hadde kjempelyst til å hyle. Det var ekkelt. Alltid lurt på hva det var for noe. Søvnparalyse Som sagt ikke farlig, men det er veldig ekkelt. For meg hjelper det å slappe av så mye som mulig, selv om trangen til å ville reise meg opp og/eller hyle tar over av og til. Da tar det lengre tid å komme ut av paralysen. Gubben har fått en merkelig sans så han vet når jeg "sitter fast", så han stryker på meg. Hender at jeg snappes ut av paralysen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå