Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Ser man noe da? Tenker ikke på hjerteslag, men vil man se en aktiv graviditet?
<3 2G <3 Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Mulig de ser en bitteliten flekk, men ikke mye utenom det dessverre.
<3 2G <3 Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Da er det bedre å ta 2 hcg blodprøve med en dag mellomrom.
lUmlUm med tulla si Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 De kan egentlig kun se at du er gravid, og kanskje fosteranlegget om ulapparatet er godt nok. Jeg er usikker på hva du mener med "aktiv graviditet", men jeg tenkte det betydde om graviditeten ville utvikle seg, og det kan man ikke se. Hvorfor ikke vente til uke 6, så får du se et bankende hjerte?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 De kan egentlig kun se at du er gravid, og kanskje fosteranlegget om ulapparatet er godt nok. Jeg er usikker på hva du mener med "aktiv graviditet", men jeg tenkte det betydde om graviditeten ville utvikle seg, og det kan man ikke se. Hvorfor ikke vente til uke 6, så får du se et bankende hjerte? Fordi jeg skal ta abort Og sykehuset må kunne se fosteranlegg for å lovlig kunne gi meg de rette medisinene. Så de vil altså at jeg skal vente i enda to uker, noe som for meg er helt uforståelig, så lenge de nå kan se fosteranlegg. HI.
lUmlUm med tulla si Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 ÅÅÅ, beklager, dasÅ! Da er jeg fullstendig enig med deg, kom deg til ul, og ta abort før uke 5-6. Lykke til
Love my kidz Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Da jeg var prøver for snart seks år siden så hadde jeg ul-time for å se om det var noe cyster. To dager før timen tenkte jeg at jeg kunne jo ta en test. Den var positiv og jeg ringte dem for å avlyse timen fordi jeg trodde at det ikke var lurt med ul på dette stadiet. Men så sa de at det VAR lurt å sjekke cyster uansett, så da gjorde jeg jo det. Det de så var en bitteliten svart flekk hehe. Ut fra dette så de da at jeg var fire uker på vei. To uker senere var jeg der på kontrolltime. Husker ikke om det var bankende hjerte, men de fastholdt på hvor langt på vei jeg var i allefall. Ytterligere to uker senere blødde jeg litt og fikk komme inn på kontroll. Da banket det i allefall. Husker ikke hvor mye de så, men regner med den lille sorte flekken hadde vokst bittelitt i allefall Så HI, jeg vet at de kan se om du er gravid eller ikke på ul i uke 4
Nirgal Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Tror du kan se anlegg til en liten bønne der inne, jeg var på ul i uke 6+2 og da så man tydelig en liten bønne og et bankende hjerte. Hadde ikke ventet to uker til om jeg var deg, ta i såfall privat og få de tiil å skrive en hendvendelse til abort for deg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #9 Skrevet 6. september 2012 De kan egentlig kun se at du er gravid, og kanskje fosteranlegget om ulapparatet er godt nok. Jeg er usikker på hva du mener med "aktiv graviditet", men jeg tenkte det betydde om graviditeten ville utvikle seg, og det kan man ikke se. Hvorfor ikke vente til uke 6, så får du se et bankende hjerte? Fordi jeg skal ta abort Og sykehuset må kunne se fosteranlegg for å lovlig kunne gi meg de rette medisinene. Så de vil altså at jeg skal vente i enda to uker, noe som for meg er helt uforståelig, så lenge de nå kan se fosteranlegg. HI. Jeg fikk ikke lov til å ta abort før jeg var 7 uker på veg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #10 Skrevet 6. september 2012 ÅÅÅ, beklager, dasÅ! Da er jeg fullstendig enig med deg, kom deg til ul, og ta abort før uke 5-6. Lykke til Det gÅr helt fint det vet du Takk! De kan egentlig kun se at du er gravid, og kanskje fosteranlegget om ulapparatet er godt nok. Jeg er usikker pÅ hva du mener med "aktiv graviditet", men jeg tenkte det betydde om graviditeten ville utvikle seg, og det kan man ikke se. Hvorfor ikke vente til uke 6, sÅ fÅr du se et bankende hjerte? Fordi jeg skal ta abort Og sykehuset mÅ kunne se fosteranlegg for Å lovlig kunne gi meg de rette medisinene. SÅ de vil altsÅ at jeg skal vente i enda to uker, noe som for meg er helt uforstÅelig, sÅ lenge de nÅ kan se fosteranlegg. HI. Jeg fikk ikke lov til Å ta abort før jeg var 7 uker pÅ veg. Det er jo helt sykt. Hvorfor ville de ikke la deg gjøre det før? Jeg fikk kranglet meg til time onsdag i neste uke, men aller helst skulle jeg gjort det i morgen. Kjenner det frister heller lite Å gÅ rundt med gravidplager nÅr man ikke har noe ønske om Å være gravid overhodet... HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå