gale damen Skrevet 6. september 2012 #28 Skrevet 6. september 2012 Sjalu! Så hadde jeg ihvertfall hatt den bekreftelsen på at han var glad i meg ;-) Gjerrige folk er så kjipe... Hva i all verden har sjalusi å gjøre med at noen er glad i deg? *måper* Gjerrig her - jeg har da mine egne penger..
L-8 Skrevet 6. september 2012 #29 Skrevet 6. september 2012 Sjalu! Så hadde jeg ihvertfall hatt den bekreftelsen på at han var glad i meg ;-) Gjerrige folk er så kjipe... Hva i all verden har sjalusi å gjøre med at noen er glad i deg? *måper* Gjerrig her - jeg har da mine egne penger.. Iiinnsjiil da! Tenkte som så at hvis han var sjalu måtte jo det være fordi han var redd for å miste meg... Men nå svarte jeg bare på spm, har heldigvis en som ikke er nevneverdig hverken det ene eller andre ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #30 Skrevet 6. september 2012 Sjalu! Så hadde jeg ihvertfall hatt den bekreftelsen på at han var glad i meg ;-) Gjerrige folk er så kjipe... Hva i all verden har sjalusi å gjøre med at noen er glad i deg? *måper* Gjerrig her - jeg har da mine egne penger.. Iiinnsjiil da! Tenkte som så at hvis han var sjalu måtte jo det være fordi han var redd for å miste meg... Men nå svarte jeg bare på spm, har heldigvis en som ikke er nevneverdig hverken det ene eller andre ;-) Ikke bestandig, enkelte er sjalu fordi de er eiersyke. Til og med menn som er sjalu på sine tidligere damer når de får nye menn, selv om det er eksene som dumpa disse damene selv. Teori om at uansett om jeg får deg eller ikke, så er det ingen andre som får deg.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #32 Skrevet 6. september 2012 Gjerrig uten tvil! Lever med en sjalu mann, og det er ikke mye gøy...=(
Musemorbr / Skrevet 6. september 2012 #34 Skrevet 6. september 2012 Sånn helt ekstremt? Og jeg MÅ virkelig være sammen med en gjerrig eller sjalu mann? For jeg heller også mot juliea sitt alternativ. Men det må bli gjerrig her også. Det er skjeldent man hører om at noen har slått ihjel sin partner grunnet gjerrighet, men ikke så rent skjeldent grunnet sjalusi. Det ville vært enklere å forholde seg til en som ikke vil spandere på meg en pakke te på butikken, enn en som nekter meg meg gå alene til butikken etter te fordi han er overbevist om at jeg ønsker å pule butikksjefen.
Magia Skrevet 6. september 2012 #36 Skrevet 6. september 2012 Helt klart gjerrig. Vært sammen med en sykelig sjalu fyr en gang og det frister virkelig ikke til gjentakelse!
LuksusLiv Skrevet 6. september 2012 #38 Skrevet 6. september 2012 Sjalu. Tror det er lettere å få hjelp til å ikke være,sjalu......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå