Gå til innhold

Hvis du MÅTTE! Sjalu eller gjerrig mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke si ingen av delene. Ikke ødelegg hypotesen min ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerrig. Sjalu menn kan gå hardt utover en selv, ifølge min erfaring ihvertfall :P

Skrevet

Hmm.. Vanskelig :)

Spørs i hvilken grad de skal være sjalu eller gjerrige på :P ?

Skrevet

Sjalu. Da setter han i det minste pris på deg. :-S

Skrevet

Viss jeg MÅTTE sÅ ville jeg valgt gjerrig, men det er jo to onder begge to!!!

Skrevet

Gjerrig. Jeg har god jobb med høy lønn og fullstendig orden i økonomi. Så jeg kunne brukt egne penger på ting jeg trengte selv, uten å være avhengig av mannen. Har derimot bodd med sjalu OG gjerrig mann før, og da hadde jeg ikke jobb, men var student. Synes sjalusi var det verste. Han var min aller første kjæreste og sexpartner, og jeg anså det som utrolig sårende at han for det første ikke trodde på at jeg var jomfru før jeg traff ham, og i tillegg trodde at jeg (som ikke KAN flørte av natur) sikkert stod i med alt og alle. Viste seg til slutt at mannen var utro svin, hehe.

Skrevet

sjalu hadde jeg valgt tror jeg. men jeg har aldri vært med en som er veldig sjalu eller gjerrig så jeg vet jo ikke hva jeg snakker om :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Singel hadde jeg valgt da, hadde aldri kommet dit hen at jeg MÅTTE velge, jeg hadde valgt Å gÅ

Skrevet

Sjalu. Så lenge det ikke var syklig sjalu. Finnes ikke så mye som er mer irriterende enn folk som er skikkelig gjerrige.

Skrevet

Gjerrig. Så fikk han spare og styre med sine egne penger, mens jeg styrer mine.

Skrevet

Gjerrig.

Jeg tjener ganske mye penger selv, så da hadde jeg gått for separat økonomi, så kunne han sitte der med tusenlappene sine...

Skrevet

Jeg er allerede sammen med en gjerrig mann.

Plusset er jo at han får meg til å bli mer ønomisk da. Han er heldigvis ikke så gjerrig at det ødelegger mye i hverdagen.

Skrevet

Sjalu. Jeg tjener bra selv og trenger ikke pengene hans, men det er et eller annet med gjerrige folk som jeg får helt fnatt av. Hadde ikke orket et liv med mas og gnål om hvorvidt vi hadde penger til ditt og datt.

Skrevet

Jeg har prøvd begge deler, og går absolutt for gjerrig.

Min nåværende mann er så gjerrig at han gråter en skvett når han driter.

Men så har jeg vært smart nok til ikke å ha felles økonomi med ham, så all den tid jeg selv tjener bra lider jeg ingen nød av at han snur på kronene.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Gjerrig. Da kunne vi i hvert fall hatt separat økonomi, så kunne han gumlet tørre brødskiver alene :D

Skrevet

Gjerrig! Men jeg står også godt på egne ben. Hva er hypotesen..? Nysgjerrig :-)

Skrevet

Gjerrig her også.. Jeg har mer enn nok til å klare meg selv :)

Heldigvis er jeg gift med en mann som verken er sjalu eller gjerrig!

Skrevet

Han kunne vært hva som helst, for min del.

Jeg ville klart meg på en eller annen måte uansett ;)

Skrevet

Sjalu! Så hadde jeg ihvertfall hatt den bekreftelsen på at han var glad i meg ;-) Gjerrige folk er så kjipe...

Skrevet

Sjalu!

Jeg har ei venninne som har en veldig gjerrig mann, hadde ikke orket å være i det forholdet. De har hver sine hyller i kjøleskapet (han vil ikke betale for hennes pålegg må vite...), og absolutt ALT felles skal deles på to. Hvis han har kjøpt en sjokolade som de har delt på kino f.eks, så ber han henne om å få igjen halvparten (en tier) foran oss andre. Jeg blir så ufattelig flau på hans vegne. Mye annet som kan nevnes også... Ingenting skal f.eks fornyes i hus og heim, og ferie klarer han seg uten osv osv.

Skrevet

Sjalu! Gjerrige mennesker er det verste jeg vet..

Skrevet

Spørs hvor sjalu eller hvor gjerrig.

Sykelig sjalu har jeg vært borti, og det var forferdelig. Ramaskrik, krangel og styr hver jævla gang en eller annen fyr snakka til meg (helt uavhengig om det var en kompis, fetter, kollega, butikkansatt eller andre), han skulle diktere hvor jeg skulle gå og når, hvilke klær jeg skulle ha på meg, ville helst ikke at jeg skulle gå på jobb eller på butikken, og ringte 10-12 ganger hver dag, minst.

Ikke noe som helst å anbefale, og slike folk kan fort bli farlige også.

Gjerrig, vel, det spørs om jeg ikke hadde dumpa en ekstremt gjerrig person også, hvertfall hvis han hadde vært det på ungenes vegne, eller jeg var nødt til å dekke alle fellesutgifter fordi han skulle spare penger til seg selv.

Men en gjerrig person er hvertfall ikke potensielt farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...