Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Har i det siste kjøpt en del ting på Finn og har tatt risken med forhånsbetaling til kontoen deres. Kan jo være risikabelt, men har valgt å stole på folk. Noen som har blitt lurt der?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Nei, men har sett litt på brukte brudekjoler i det siste, og så noe jeg holdt på å dø av! Det var 4 bilder. 2 av en superfin kjole på en modell, og 2 av en "vanlig" person. Denne kjolen så ut som noe som var kjøpt på en lekebutikk. Forklaringen til selger var at på bildet av hennes søster hadde de ikke underkjole under... Altså, det er helt tydelig at det er en helt annen kjole. Tipper hun har kjøpt kjole på en av disse billige nettsidene der de syr kjolen i Kina for nesten ikkenoe.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Jepp. Men brukte heldigvis "Kjøp Sikkert" så de fikk aldri pengene mine.... Kjøpte en vare fra en butikk (så ut som en butikk ihvertfall når jeg googlet navnet og fant bilde av den og de hadde nettside). Var rett før jul så de ba meg sette inn penger på kontoen deres så det skulle går fortere og rekke postgang. Jeg gikk ikke med på det og sa at den fikk komme når den kom. Etter 8 dager sendte jeg dem mail og spurte når de hadde postet varen. Svare var at de skulle undersøke. På 10. dagen stoppet jeg betalingen og sendte mail på nytt og spurte igjen. Ikke noe svar. Pengene gikk tilbake til min konto (÷ca 30 kr da det var gebyr fra Kjøp Sikkert) og jeg meldte hendelsen til Finn.no. Så at de fremdeles hadde mange annonser ute på finn.no en mnd senere men når jeg sjekker idag har de ikke noen. Vet ikke om finn.no gjorde noe med det, fikk aldri noen tilbakemelding annet at de hadde mottatt klagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå