Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Jeg er nå i 14. uke, og fikk en soppinfeksjon kanskje i uke 5. Tok en canestenkur som hjalp, men etter tre dager var det like ille igjen. Nå har jeg brukt canestenkrem på og av siden, føler det ikke blir ordentlig stell på noe Sex blir det jo selvsagt heller ikke... Skal til legen om ei uke, men bare lurer på om noen har det på samme vis...
It's all about me Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Sopp er ofte vanskeligere å bli kvitt når man er gravid. derfor skal en alltid ta en ukes-kur istedenfor denne med bare en tablett.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 spør legen om resept på en pille som heter dio-ett-eller-annet. jeg kunne ikke få den da,siden jeg er kommet for langt,så jeg må fortsette med canesten. tok en slik stikkpille i går,og smører med krem nå i 3-4 dager til. etter det vil jeg fortsette med vivag for å prøve å holde en soppfri skjede. men det er noe dritt, skulle hatt soppmiddel (canesten) på blå resept når man var gravid,makan til forbruk altså.... jeg tar forresten ikke den ukeskuren,men hør på apotek hva de anbefaler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå