Gjest Tullmusa83 Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Måen har vært forkjølet en god stund, men i dag er han helt slapp å vil bare kose så da er mor og barn hjemme. Sitter her å tenker på lab øvningen som må flyttes heldigvis er jeg på den førstegruppen som skulle ha labben. Så det var ikke noe problem får lærern og flytte lab. Men husker jeg tenkte på at det bare ville være typisk om han ble syk når jeg har obligatorsk lab. Derfor håpet jeg å ha labene tidlig så jeg adde flere muligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå