Gå til innhold

Følelse av gutt eller jente?


pod

Anbefalte innlegg

Noen som har følelse av hva som gjemmer seg i magen? Og dere som har vært på UL, har magefølelsen stemt eller ikke? :)

 

Jeg har ikke hatt noe spesiell følelse, men barnefar har siden dag én sagt at det blir jente! Begynner nesten å tro det selv ;) blir spennende med UL i slutten av neste uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De 2 siste har jeg vært veldig sikker på gutt, og det stemte. Har 2 jenter og der var svangerskapene veldig like, med nr 3 var svangerskapet helt annerledes, og nå med nr 4 (puh) så var det veldig likt nr 3. Med jentene spydde jeg fra jeg testet positivt til jeg var 4 mnder på vei, ca 10 ganger daglig. Med guttene har jeg kastet opp 1 eller 2 ganger. Var veldig trøtt i starten med guttene, det var jeg ikke med jentene. Hadde/har også bekkenløsning med guttene, ikke jentene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før og magefølelsen min stemte på begge :) Var bråsikker spesielt på nummer 1. Nå er jeg nesten like sikker på at vi venter jente denne gangen, ingen andre holdepunkter enn magefølelsen men ;) UL om 11 dager, utrolig spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett for meg at jeg skulle få gutt av en eller annen grunn, men etter jeg ble gravid har jeg blitt mer usikker. Mamma mener jeg har et likedan svangerskap som når hun fikk guttene (hun har to jenter og to gutter), men at jeg ser litt ut som jeg skal ha jente! Hehe... åh, det er jo så spennende også, morsomt å spekulere! Og den kinesiske kalendergreie sier gutt da (og den er jo såååå pålitelig...)! Hehe...

Nei, nå er det faktisk 7 dager til vi får vite!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har magefølelsen stemt hver gang.. Var sikker på at det ble jente første gang, og på ul viste det seg å være jente. Andre gangen sa magefølelsen min at det ble gutt, stemte det og. Er nå gravid med nr tre og magefølesen sier at det blir jente..Var på ul i dag og jordmor sa at det mest sannsynlig er en liten jentebaby..Den lille var ikke helt villig til å vise seg frem, var litt sjenert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på ul og i min mage ligger jente nr3:-) magefølelsen har stemt de siste 3 gangene, kanskje fordi jeg merket at det var annerledes enn med første som var/er gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min har sagt gutt fra dag én. Men det er mitt første barn så har ingenting å sammenlikne med. Har en venninne som var helt overbevist om at hun skulle ha gutt, men nå venter hun jente nr 2. To uker til jeg får vite kjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at det var jente, var på ordinær ultralyd i går. Har tre jenter fra før, så var nesten utenkelig at det var noe annet. Lå en fin liten gutt inni der gitt. Ble så sjokka. Akkurat det samme, men blir litt stas. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevisst om at det er en liten gutt som ligger i magen;)

Men har aldri vært gravid før, så har heller ikke noe å sammenligne med.

Ul om 12 dager, så blir veldig spennende å se om de kan se kjønnet da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har UL om 11 dager. Blir spennende å se hva det blir :-) Snakket nettopp med moren min, som tippet feil kjønn på alle sine tre barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er en gutt i magen min . Jeg har gutt og jente fra før, og var ikke kvalm i de svangerskapene. Denne gang har jeg virkelig fått smake på kvalmen, og hatt masse brekninger. Så jeg kan ikke tippe kjønn utfra symptomer, kun magefølelse ;) . 8 dager til ord UL nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi får gutt nr 2, men samboer tror blankt på jente:) Så vi får se på onsdag om hvem av oss som har rett :P

 

Samtidig holder han på å overbevise min lille hjerne om at det kanskje er jente også :P (Men hysj hysj... det trenger han ikke å vite:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at det er gutt! Har venninner som var så samme alder og har hatt termin rundt samme dato og alle de fikk gutter ! ser at div kalendere på nett viser begge deler... :P er veldig spent ,og ikke lenge igjen til man får vite det nå !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen følelse på det, men de sier jo at man gjerne er mer kvalm og kaster opp med jente. Da tenker jeg at dersom dette er gutt, så vil jeg ikke ha jente! :P Kaster opp fremdeles og har passert 16 uker. Ul om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en følelse av at det er en gutt, det syntes vi begge da vi så på UL. Vi vet jo at det ikke spiller noen rolle hva vi "føler"...så vi får se i løpet av denne måneden om det er gutt eller jente. Og selvsagt, om "det" ser ut som det skal/ser normalt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn fra før og magefølelsen min stemte på begge :) Var bråsikker spesielt på nummer 1. Nå er jeg nesten like sikker på at vi venter jente denne gangen, ingen andre holdepunkter enn magefølelsen men ;) UL om 11 dager, utrolig spennende!!!

 

Men der tok jeg feil gitt!! Ble helt sjokkert da vi fikk se at det var en gutt i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! For første gang i dette svangerskapet måtte jeg gråte en skvett for det ble så virkelig :) Herlige lille lillebror! Gråt ikke engang da jeg fikk positiv test, men nå ble følelsene for sterke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en gutt i magen min . Jeg har gutt og jente fra før, og var ikke kvalm i de svangerskapene. Denne gang har jeg virkelig fått smake på kvalmen, og hatt masse brekninger. Så jeg kan ikke tippe kjønn utfra symptomer, kun magefølelse ;) . 8 dager til ord UL nå..

Hei ! Ja da var jeg på UL i går, og magefølelsen min på gutt var HELT feil ! Lå jammen en liten jente i magen her. Ble veldig overrasket ;) . Hadde jo guttefølelse før uke 12, men det er klart at da Gyn også holdt en "knapp" på gutt ved UL i uke 12, og pekte på tissefanten så ble jeg nokså sikker selv om gyn sa at fostrene er svært like så tidlig. Men var jo litt moro å få seg en aldri så liten overraskelse !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at det er gutt! Har venninner som var så samme alder og har hatt termin rundt samme dato og alle de fikk gutter ! ser at div kalendere på nett viser begge deler... :P er veldig spent ,og ikke lenge igjen til man får vite det nå !!!

 

Da ble det en liten gutt da! :D Noe sambo er svæært fornøyd med! Jeg er overlykkelig over at alt så bra ut! Nå kan jeg begynne på ordentlig å glede meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...