Gå til innhold

Ditt beste tips til å sette igang fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de beste rådene for å få fortgang i fødsel? Jeg vet jo at dette uansett bare er og blir spekulasjoner, men jeg er likevel interessert i å høre... Nå tenker jeg ikke på akkupunktur og sånne ting, men ting man kan gjøre selv hjemme:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned på alle 4 og skrubb gulvet med stoooore bevegelser ;) Det gjorde jeg begge gangene, og 3 og 5 timer etterpå så var fødslene igang!

Skrevet

sex. gå en kjapp tur. kjøre på hompete veier. aktivt husarbeid som støvsuging ol.

så kan du spise sterk mat. eller tung fordøylig mat. annanas ,kanel, hvitløk og sikkert mangen andre ting.

det var det eg kom på i farten :) eg 38+2 i dag så kommer nok til og prøve og vere litt mer aktiv i dag for og sjekke om det sjer noe :)

Skrevet

bevegelsen du gjør når du vasker vinduer skal visst sette i gang fødsel.. for meg tror jeg det funket å gå tur :) vannet gikk i allefall bare timer etter en gåtur :)

Skrevet

Har satt i gang 2 av mine fødsler med sex, i uke 36, ikke moden. Jordmor mente det var det som utløste det, om det stemmer vet jeg ikke.

Skrevet

Stripping... Funker iallefall som bare juling når man er to uker over termin...

Skrevet

å bli strippet av lege eller jordmor, så sex, gjerne flere ganger... :)

Skrevet

Jeg gikk og gikk, knadde på pupper, hadde sex, spiste hot mat, bringebærblader, kanel, you name it! Vannet gikk når jeg "ga opp" og la meg ned i armkroken til samboeren for å se på film ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...