Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Hva er de beste rådene for å få fortgang i fødsel? Jeg vet jo at dette uansett bare er og blir spekulasjoner, men jeg er likevel interessert i å høre... Nå tenker jeg ikke på akkupunktur og sånne ting, men ting man kan gjøre selv hjemme:)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Ned på alle 4 og skrubb gulvet med stoooore bevegelser Det gjorde jeg begge gangene, og 3 og 5 timer etterpå så var fødslene igang!
anonym91 Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 sex. gå en kjapp tur. kjøre på hompete veier. aktivt husarbeid som støvsuging ol. så kan du spise sterk mat. eller tung fordøylig mat. annanas ,kanel, hvitløk og sikkert mangen andre ting. det var det eg kom på i farten eg 38+2 i dag så kommer nok til og prøve og vere litt mer aktiv i dag for og sjekke om det sjer noe
Lille- MO Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 bevegelsen du gjør når du vasker vinduer skal visst sette i gang fødsel.. for meg tror jeg det funket å gå tur vannet gikk i allefall bare timer etter en gåtur
maimora Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Har satt i gang 2 av mine fødsler med sex, i uke 36, ikke moden. Jordmor mente det var det som utløste det, om det stemmer vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Stripping... Funker iallefall som bare juling når man er to uker over termin...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 å bli strippet av lege eller jordmor, så sex, gjerne flere ganger...
L-8 Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Jeg gikk og gikk, knadde på pupper, hadde sex, spiste hot mat, bringebærblader, kanel, you name it! Vannet gikk når jeg "ga opp" og la meg ned i armkroken til samboeren for å se på film ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå