Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Detta er dårlig gjort av ledelsen i BARN I MAGEN Kokuransen er kun for NICK på ein ANONYMFORUM Er ikkje likt for alle her inne
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Barn i magen/ din baby.. Hva er så ille med å singnere med nick på hvilke navn man liker?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Barn i magen/ din baby.. Hva er så ille med å singnere med nick på hvilke navn man liker? ANONYM FORUM og her vil jeg vere anonym uansett kva jeg gjør her inne.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Barn i magen/ din baby.. Hva er så ille med å singnere med nick på hvilke navn man liker? ANONYM FORUM og her vil jeg vere anonym uansett kva jeg gjør her inne. Så får du ikke vært med i konkuransen da.. Enkelt og greit.. Vil tro man må singnere med nick, fordi det blir lettere for dem, uansett, så blir jo nicket på vinneren anonsert, eller mener du at de skal skrive "vinneren er anonym", om det da er 17 anonyme, så er det et problem..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Barn i magen/ din baby.. Hva er så ille med å singnere med nick på hvilke navn man liker? ANONYM FORUM og her vil jeg vere anonym uansett kva jeg gjør her inne. Så får du ikke vært med i konkuransen da.. Enkelt og greit.. Vil tro man må singnere med nick, fordi det blir lettere for dem, uansett, så blir jo nicket på vinneren anonsert, eller mener du at de skal skrive "vinneren er anonym", om det da er 17 anonyme, så er det et problem.. Anonyme har eit navn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Anonyme har eit navn. Ja, også? Tror du ikke noen kommer til å reagere om de skriver "Vinneren er Vigdis", når det ikke er noen med det navnet(nicket) som har svart? Og når det da ikke er lov å skrive ned navn, så er det umulig for dem. Du mener jo da at de skal bryte egene regelverk.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Barn i magen/ din baby.. Hva er så ille med å singnere med nick på hvilke navn man liker? ANONYM FORUM og her vil jeg vere anonym uansett kva jeg gjør her inne. flott å være det kun av prinsipp da, så hadde konkurransen vært på skravle hadde du svart? logisk. Da får du ikke være med i konkurransen da, simple as that
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Barn i magen/ din baby.. Hva er så ille med å singnere med nick på hvilke navn man liker? ANONYM FORUM og her vil jeg vere anonym uansett kva jeg gjør her inne. Men da får du velge da, så vanskelig kan det ikke være.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Alle konkurranser har regler og retningslinjer for å kunne være med. Enten det nå er aldersgrense, man må kanskje melde seg inn et sted, oppgi navn, riktig svar etc. Når BIM/DIB faktisk skal gi bort noe gratis, står det dem fritt å velge hvilke retningslinjer de ønsker man må oppfylle for å kunne vinne denne gjenstanden. Liker du ikke det, lar du være å delta. Easypeasy.
Mamma4livet Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Tror nok ikke jeg har fulgt helt med! Hvilken konkurranse referere dere til?
elin Skrevet 19. september 2012 #11 Skrevet 19. september 2012 Heisann. Beklager at du føler det sånn. Men jeg har rett og slett gjort det slik fordi det gjør jobben litt enklere. Og grunnen til at jeg la den på anonym, er fordi her er det flest brukere. Og da får flere med seg konkurransen. Elin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå