Gå til innhold

kommunale avgifter,. betale dobbelt opp av det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi fikk regningen for bare dager siden.

men jeg og mannen kjenner at vi blir provesert over summen for hva de krever,

vi har septikktank og kommunen henter ikke dette., vi må da betale for andre skal hente,

vi har knapt vann inn i huset, dette må vi betale masse penger for.

vi betaler for måking av vei. dette får vi heller ikke. de nekter å kjøre helt til oss å måke. enda noe vi må betale andre for å gjøre.

vi betaler ganske mye utenom kommunale avgifter for å dekke det vi alt betaler til kommunen.

dette kan da ikke være riktig.

trenger andre sitt syn på dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ringe og høre hva det er dere skal betale for.

Jeg hadde nektet å betale like mye som andre om dere må betale mye av det de får selv.

Skrevet

kommunen tømmer ikke septiktanker. Dere har mest sannsynlig redusert komm. avgift pga dette. (de jeg kjenner som har egen septiktank betaler ikke for tømmingen via komm.avg men må betale selv. Deres årlige sum er forøvrig ganske mye mindre enn vår)

Sett inn vannmåler så får dere ny beregning av hva dere skal betale for vannet. Det dere betaler nå er for gjennomsnittet i ditt område.

måkingen må du ta med kommunen. Dersom du betaler for en tjeneste du ikke mottar så skal du enten få tjenesten eller slippe å betale for det.

Forhør deg med kommunen.

Skrevet
kommunen tømmer ikke septiktanker. Dere har mest sannsynlig redusert komm. avgift pga dette. (de jeg kjenner som har egen septiktank betaler ikke for tømmingen via komm.avg men må betale selv. Deres årlige sum er forøvrig ganske mye mindre enn vår) Sett inn vannmåler så får dere ny beregning av hva dere skal betale for vannet. Det dere betaler nå er for gjennomsnittet i ditt område. måkingen må du ta med kommunen. Dersom du betaler for en tjeneste du ikke mottar så skal du enten få tjenesten eller slippe å betale for det. Forhør deg med kommunen.

kommunen tar betaling for septikk her. står på regning, + at det er de vi har ringt når det er fult.

skal ta en tlf til kommunen nå og høre litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...