Gå til innhold

Dere som har Emmaljunga scooter 2.0, vil dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en ny bruksvogn da mini trenger city crossen i bhg. Jeg er ganske opptatt av at vognen skal være lett og enkel, samtidig som den skal være god å trille. Jeg har vurdert en "kjøpesentertrille", men siden jeg ikke har førerkort fant jeg ut at det var lurest å velge en vogn med litt mer kvalitet. Er denne vognen til å anbefale? Og hva har dere betalt for den her i Norge, inkludert fottrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan absoutt anbefale den. Er veldig fornøyd med min. Kjøpte den til eldstemann for 2 1/2 år siden, han var da 15 mnd. Nå er den i bruk til minstemann på 16 mnd.

For oss som hadde Simo Duo ble Scooteren en langt lettere vogn å ha med seg, bl a mye bedre plass i bagasjerommet på bilen.

Syns den er god å trille og lett å manøvrere.

Mener jeg betalte 3000 (inkl fottrekk) for den for 2 år siden. Men syns å ha registrert at den er litt dyrere nå.

Skrevet

Nå koster den 3500 innkludert fottrekk.

Jeg har den vognen til barnet mitt på 11 mnder å er veldig fornøyd med den.

Den er lett å kjøre,lett å slå sammen og den blir liten sammenslått.

Skrevet

Kan virkelig anbefale denne! Super til hverdagsbruk, trille til og fra butikk/ inne på sentrene osv. Betale ca 3500 med fottrekk mener jeg. Og det bar nå for en månedstid siden:-) løp og kjøp! Den er ikke den billigste, men virkelig god:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...