Gå til innhold

Nokia Lumia 800 eller iPhone 4?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apple kommer med ny telefon neste uke. Mest sannsynelig iphone 5, så jeg ville venta til da hvertfall. Holder generelt en knapp på apple produker :)

Skrevet

Apple! Når du først har begynt med det, går du aldri tilbake til noe annet!

Skrevet

Feil. Jeg har både iphone 4s (jobb tlf) og samsung s 3 privat. Jeg foretrekker glatt s3. OG jeg bruker begge myye.

Til deg HI, så kjenner jeg ikke til lumia.. Men begge tlf har lekkert design. Hvis du velger iphone ville jeg nok ventet for å se hvordan den nyeste blir. Men kjører du egen stil er nokia et bra valg.

Både iphone og samsung er oppbrukt og "noe alle har".

Les litt på nettet om test av tlf og bestem deg heller ut fra det.

Skrevet

Apple! Når du først har begynt med det, går du aldri tilbake til noe annet!

Feil, jeg hadde iphone og fikk en samsung galaxy s2, mye bedre. Nå har jeg en s3 og jeg elsker den.
Skrevet

Tror det er en smaks sak. Jeg hadde samsung galaxy s2 og nå har jeg en iphone. Liker begge to, men iphonen bare virker uten noe krøll + galaxy s2 hendte det at hengte seg opp, det har aldri skjedd med iphone.

Om du skal ha Nokia, så kommer de med en ny nå som heter Lumia 920

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10060644

Skrevet

Jeg er ikke i tvil om at jeg foretrekker Lumia! Det eneste som trekker ned er det er noen apper jeg vil ha som ikke går an å laste ned. Men det kommer nok mye gode apper som erstatter de jeg savner.

Skrevet

og et stort pluss med lumia er at du nesten kan hamre på den med hammer ;) iphone knuser alt for lett.

Skrevet

Reiser du mye eller har elendig stedsans så har Lumia fullverdig gps som ikke går på gsm-nettet. Dvs at det er gratis å bruke og har alle funksjoner som seperate gps-er.

Den tåler også å bli mistet i gulvet x antall ganger, det gjør ikke iPhone.

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere behandler telefonene deres. Jeg har en iphone 4 som jeg har hatt i 2 år. Barna leker med den, den har gått i gulvet mange ganger, men den virker like fint og ingenting er blitt knust.

Skrevet

Gjør som hun ene anbefaler her. Gå på nett og les om de forskjellige telefonene før du bestemmer deg. Også kan du også gjerne vente til de nye tlf lanseres, og kanskje se om de er noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...