Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #1 Skrevet 6. september 2012 Har ørten julepresanger å kjøpe til jul. Er rundt 20 barn, og de fleste er tennåringer. Har alltid prøvd å finne smarte og fine julepresanger. Smykker/skjerf/klær o.s.v. Men, gidder ikke kjøpe noe som ikke blir brukt lenger. For ikke ønsker de seg noe, og er aldri et takk. De eldste jentene mine gode ullsokker til jul i fjor. De var veldig fornøyde. Er det en grei gave å gi? De er alle mye på fjellet, så da er det alltid nyttig med ull. Eventuelt ull trøye eller stilongs...
PintSizedDictator Skrevet 6. september 2012 #2 Skrevet 6. september 2012 Ja hvorfor ikke? Unger flest i dag får mer enn de trenger. Mine egne er møkk lei av å åpne julegaver lenge før vi er halvveis. Det sier litt. Sokker kommer alltid godt med og er en sånn ting, ihvertfall jeg, hater å bruke egne penger på
Salomine Skrevet 6. september 2012 #3 Skrevet 6. september 2012 Sokker er en fin gave. Finnes dessuten mange spreke varianter både fabrikkstrikka og hjemmestrikka. Min erfaring er at hjemmestrikka er mest populært. Strikker man ikke selv er det mange fine å få kjøpt på ulike messer før jul.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #4 Skrevet 6. september 2012 Jeg hadde satt mer pris på en kul lue eller tykke ullvotter. Sokker har vi. Kjøpte en pakke med 5 trysilsokker til hver av barna i fjor på europris, da har vi faktisk mer enn vi trenger. Svigermor har strikket en del ullsokker til dem, men det er mye bedre med tekniske ullsokker i goretexsko og generelt når man skal ha på fottøy. Hjemme trenger de ikke ekstra sokker for vi har varme i gulvene.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #5 Skrevet 6. september 2012 Ikke alle av de som går med lue, og hvilken ska jeg i tilfelle kjøpe? En som jeg liker, er ikke i deres smak o.s.v. Tenkte å kjøpe karitraa sokker eller bergans sokker da jeg ikke strikker selv.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2012 #6 Skrevet 6. september 2012 Det kommer jo litt an på alder og smak. Mine barn er nok mindre enn de du skal kjøpe til.
benelen Skrevet 6. september 2012 #7 Skrevet 6. september 2012 Jeg fikk noen gråe ullsokker et år. Der var det sydd inn en rosa fletta trå med noen perler på enden. Knall fine og jeg sitter med de nå faktisk. Så lite som skal til før sokkene blir hakket mer interessante.
Musemorbr / Skrevet 6. september 2012 #8 Skrevet 6. september 2012 Super gave, spesielt når du går etter de kule merkene i stedet for de typiske fra europris som alle har.
Musemorbr / Skrevet 6. september 2012 #10 Skrevet 6. september 2012 Hvis det stemmer at de aldri sier takk, synes jeg ikke de fortjener at du legger så mye tid og penger i gavene heller.
L-8 Skrevet 6. september 2012 #11 Skrevet 6. september 2012 Knall å få ullsokker til jul! Vi er en stooor familie med sikkert 25 kusine/fettere og da blir det jo bare en liten ting på hver. Sokker er så mye bedre enn de evinnelige dusjsåpe-og-håndkle eller pynteting. Sokker, te+tekopp eller noe smått til kjøkkenet til de som kanskje er flyttet hjemmefra er suverent
anonym91 Skrevet 6. september 2012 #12 Skrevet 6. september 2012 alle trenger sokker. og har du for mangen så kan du jo bare bytte ut ett par av de gammle. eg er alltid glad for nye sokker 10 kr bomulls sokker er ikkje så kjekkt. men gode ull sokker eg jo kjempe fin ting og få kansje ikkje en 12 åring ser på det som supert. men de fleste får så mye annet at de merker ikkje noe til om en gave eg "kjedlig". og det er dyrt og kjøpe inn nye ull sokker til en hel familie selv. så her hadde vi sett pris på det har i år sakt at mine barn ønsker seg ull klær. har ei på 4 og baby på vei. eg er dritt lei av alt muli ubruklige ting som bare sammler seg opp. de fleste barn har alt for mye ting og tang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå