Gå til innhold

har så lyst til å kjenne lille <3!


mes

Anbefalte innlegg

Er nå 14+6 og tredjegangs... vil så gjerne kjenne bevis på at lille er der inne!! Skal sies at det er nesten 8 år siden sist jeg var gravid, så vet rett og slett ikke om jeg kan kjenne liv tidligere ettersom det er så lenge siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente ikke liv før i uke 25. Og følte jeg ikke hadde kontroll på noe. Var det virkelig noen der inne liksom? Men gynekologene mente det skyldtes plasseringen av morkaka, den lå som en støtdemper og hindret at jeg kjente de små sparkene. Hvordan barnet lå spilte og en rolle sa de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg jeg. Vet hvor voldsom en kan være, kan ikke tenke meg hvordan 3 føles :-/ men kos er det self. Skal jo ikke si noe annet, men når en fot i ribben, blære osv er det ikke helt samme kosen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe føtter, rumper og diverse i ribbeina er vondt altså. Hadde brist i ribbeina rett flr jeg ble gravid sist og det var forferdelig vondt. Nå er jeg redd det skal gjøre vondt denne gangen også siden de har grodd skeivt og er ømme når jeg tar på dem :/ Krysser fingrene for at det går fint! Gleder meg til de små "skvulpene" da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhæ... er faktisk så ille at man kan briste ribbeina??!

Jeg er 16+6 nå og har kjent bitte små bobler i 10 dager nå!!

Forje onsdag, torsdag og Fredag kjente jeg MASSE(sikkert fordi jeg trøkte i meg godis alle dagene.

MEN kjente INGENTING hele lørdagen og ikke søndagen heller.

Fikk da anskaffet meg en dopler(!) og fikk høre hjerte lyden med engang.

Har deretter brukt den daglig siden. :P

Er "førstegangs" gravid (Iallefall så langt) og gleder meg masse til alle spark jeg, men visste faktisk ikke at det ble så ille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg å til å kjenne liv. Er 13+6 så spent på når jeg begynner å kjenne noe. :)

 

Ikke for å skremme, men jeg har hørt t det er ikke bra å bruke doppler for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei eg er 13 veker og har kjent beibien i ca 1 veka, av og til kommer det små dunk. Det samme gjorde eg med mitt forrige svangerskap i uke 13. men i første svangerskap kjente eg ikke før uke 18 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhæ... er faktisk så ille at man kan briste ribbeina??!

 

Hehe det tror jeg ikke nei. Jeg brista dem noen mnd før så de hadde sikkert ikke grodd skikkelig eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH! 15+2 og i dag har jeg kjent lille frøet tre/fire ganger! :D Lurte pÅ om det var luftrumling først, men etter siste gangen er jeg sikker pÅ at det er smÅtten <3 Er sÅ kjekt! 12 År siden sist men husker feelingen, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er knøttet jeg kjenner, eller om det er innbildning? Har to ganger, med tre dagers mellomrom, kjent noe som jeg ikke har kjent før. Kjennes litt ut som bittesmå "dult", men ikke luftbobler som jeg hører mange beskrive det som.. Er bare 15+2 og førstegangs, så er jo tidlig. Liker å tro det er knøttet iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...