Gå til innhold

Alle klager på mennene sine, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ikke jeg, og ikke i dag ihvertfall!

Fikk en fin melding da han var på jobb,og kom hjem med en stor rosebukett og et stort smil. Har fått roser to ganger denne uken. Han foreslo en tur på stranden, og at vi kunne bake ei kake og pynte den sammen med barnslig godteri, tenne lys, drikke drikke vin og bare være oss. Har jubileum i dag! Nå sier jeg natta til DIB og går å legger meg i armkroken til den flotte mannen min! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva klager de på?

Jeg kan absolutt ikke klage på min heller ;)

Han har gjort masse hjemme her idag mens jeg har vært på jobb.

Han satt til og med å ventet på meg selv om han skulle opp tidlig bare for å få holde meg i armene til han selv sovnet <3

Vi hadde og jubileum idag ;) 1 mnd som gift ;)

Skrevet

Jeg synes de fleste her inne virker strålende fornøyde med mennene sine......:)

Skrevet

Hvis jeg irriterer meg over mannen har jeg lett for å klage direkte til han. I den senere tid har jeg dog blitt bedre på å se meg selv i speilet når irritasjonen blusser opp.

Man må gi og ta. Et parforhold er som regel ikke en dans på roser. Ihvertfall ikke sånn uten videre. Jeg merker vi har mye å hente på god kommuniksjon.

Jeg er godt fornøyd med min mann :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vil ikke si jeg klager, til tider iritert på han, da av god grunn... Men, nå har vi startet å finne tilbake til de vi var sammen for 2 år siden, i kveld kommer han hjem, etter 4 dager borte, og jeg gleder meg til en sen middag med han etter at ungene er lagt, og kunne krype inn i armkroken hans i kveld <3 Gud, som jeg savner den mannen nå! Sikkert fordi vi i helga gikk over en ny bariere, og enderlig starter å se lyset i tunellen :) Så her sitter man da, med sommerfugler i magen, og føler seg totalt nyforelsket *sukk*

Skrevet
Hva klager de på? Jeg kan absolutt ikke klage på min heller ;) Han har gjort masse hjemme her idag mens jeg har vært på jobb. Han satt til og med å ventet på meg selv om han skulle opp tidlig bare for å få holde meg i armene til han selv sovnet <3 Vi hadde og jubileum idag ;) 1 mnd som gift ;)

Ikke alle klager på mennene sine, men veldig mange. Og da føler jeg meg så takknemlig for at jeg er så heldig å ha den flotte mannen jeg har. Dere trenger ikke forsvare at dere har flott menn, jeg er helt sikker på at det er flere der ute enn min! :)

Hva klager de på? Han var utro, han slo, han gjør ingenting, han har angst for husarbeid, han tenner ikke lengere på meg, han er aldri hjemme, og ikke minst; den drittgubben har spist opp muffinsene. :P

Skrevet

Og gratulerer som nygift :)

Skrevet

De aller fleste som klager her inne, burde heller gå direkte til den det gjelder for å forsøke å løse problemet. Jeg har aldri behov for å klage på mannen min. Det betyr ikke at han eller jeg er feilfrie, men at vi har en evne til å løse problemer i det de oppstår. Vi kommuniserer, heller enn å krangle, og klage på hverandre til andre mennesker. Og det er en av grunnene til at jeg elsker han så høyt. :)

Skrevet (endret)

Nå pleier ikke jeg heller å klage på mannen min. MEN jeg synes det må være lov å blåse ut på et anonymt nettforum, hvis det er nettopp mannen sin man er sur på den dagen. Må jo være bedre det enn å klage på ham til venner og familie. Herinne er det ingen som kjenner deg, så da blir det et riktigere fora å få ut litt steam på:-)

Endret av Kari Mari
Skrevet
Nå pleier ikke jeg heller å klage på mannen min. MEN jeg synes det må være lov å blåse ut på et anonymt nettforum, hvis det er nettopp mannen sin man er sur på den dagen. Må jo være bedre det enn å klage på ham til venner og familie. Herinne er det ingen som kjenner deg, så da blir det et riktigere fora å få ut litt steam på:-)

Det er jeg enig i. Noen innlegg syntes jeg er litt så som så, og unødvendig, men mange innlegg så skjønner jeg at det kan være godt å kunne blåse ut til andre som har tanker, råd, tips og noen ord å komme med. å snakke med andre enn mannen er nødvendig og godt for noen. :)

Selv har jeg aldri klaget på mannen min her inne, men skal ikke se bort ifra at jeg kunne spurt andre om råd om det var noe som plaget meg. Men ikke i går, og ikke i dag. Nå er jeg strålende fornøyd med hvor fint vi hadde det i går og hvor flott han er. Fint å kunne dele det vi setter pris på med mennene våre, ikke bare det neggative.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...