Gå til innhold

Har inntrykk av av de fleste her er feite.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at de fleste her er overvektige, og drar ikke alle under en kan. Men misstenker litt at NOEN sitter mye på data og bare klager på vekten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi at de aldri har tid til å drive på med fysisk aktivitet (men å sitte i flere timer foran pcn å skrive på forum, det har de tid til).

Skrevet

Jeg sitter mange timer foran pcen, men er alltid slank.

Jeg spiser lite, for jeg tror det kan være en sammenheng.

Så jeg er lur, jeg kan sitte her MASSE og likevel være tynn :D

Skrevet

ja ok.

Skrevet
Har inntrykk av at de fleste her er overvektige, og drar ikke alle under en kan. Men misstenker litt at NOEN sitter mye på data og bare klager på vekten.

Haha tipper det er fordi vi er inne på typisk bim og dib - altså forum for oss som har og skal ha barn - og i akkurat den perioden legger man jo temmelig mye på seg, iallefall veldig mange - akkurat som jeg.

Er normalt 62 kg og 170 høy, så ikke så kjempefeit.... men legger på meg mellom 30 og 25 kg på hvert svangerskap....og ja, litt pes å gå ned igjen, men begynner å bli litt dreven nå tredje gangen - og bare 10 kg igjen hihi etter fødsel for fire mnd siden.

Og ja, mange av oss henger vel litt her ja når man er hjemme i permisjon, kanskje vært inne i bim lenge med god tid og sykemelding etc....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...