Gå til innhold

Hva ville dere gjort? Ang. ekser på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg venneforespørsel av en jeg var sammen med et halvt års tid for over ti år siden, og ikke sett siden. Han er portugiser og jeg traff han da jeg bodde i utlandet. Vi hadde et kort, men intenst forhold, og vi pulte som kaniner (såklart)... ;-)

Jeg har tenkt litt på han innimellom, på hva som kunne blitt dersom han ikke skulle tilbake til Portugal og jeg til Norge. Det var aldri et issue å gjøre noe ut av forholdet, for ingenting lå tilrette for det. Jeg skulle tilbake til studier, han skulle tilbake for å på sikt overta fars business...

Da jeg så venneforespørselen fikk jeg hjertebank og jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal takke ja eller ikke.. :-/

På en måte så hadde det vært utrolig morsomt å høre hva han gjør nå, om han har kone og barn, hva han jobber med osv... På en annen side så kan det hende at det bare vil gjøre det enda mer vanskelig å være i forholdet som jeg er i nå... som jeg da ikke er så lykkelig i. Jeg opplever samboeren min som lite eventyrlysten, han har svært laber sexdrift og vi krangler mye. Min eks er (eller var ihvertfall) på mange måter alt min samboer ikke er... Rart å skulle få den venneforespørselen akkurat når vi sliter som mest i forholdet..

Hva ville dere gjort? Takket ja og snakket med han, eller bare la det gå og tenke at det bare vil skape hodebry og kaos i følelseslivet... ? :-)

Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må bli opp til deg:)

Sikkert relativt ufarlig siden han bor der han bor, men det kan godt være du leker litt med ilden;)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har flere ekser som venner på Facebook. Og det er fordi misjonen min, og vår, er kun å være venner. Så her bør du tenke nøye igjennom hvorfor du vil legge ham til

Skrevet

Jeg er konsekvent ikke venn med mine ekser og har heller ikke noe ønske om å være det. Ingen av mine ekser er i kategorien "kunne dette vært noe mer"

Hvis du ønsker å satse på det forholdet du er i så ville jeg takket nei til venneforespørselen. Det kan gjøre ting enda vanskeligere for deg i det forholdet du er i nå.

Så midt råd er enten sats på det forholdet du har og glem eksen eller avslutt det forholdet du er i

Skrevet

jeg har ikke xèr på facebook. ikke mannen heller. syns det er best sånn.

Skrevet

Jeg har to ekser på Facebook. Begge har betydd mye for meg. En har jeg tett kontakt med, en bor langt borte som din eks og vi har egentlig null kontakt. Men jeg skal flytte fra samboeren nå, så mitt eksempel er kanskje ikke så lurt å etterape ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...