Gå til innhold

dere som ha lekket fostervann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom det mye om gangen? bare en liten dråpe i innlegget eller var det mye mere. og hvilken farge hadde det.? og hvordan luktet det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var som en stor mengde utflod\mensen. Det rant og silte ut på samme måte som mensens første dag. Det var blankt, og kan ikke huske at det luktet noe spesielt.

Skrevet

Samme her som #2. Lakk også ganske lenge. Men så startet fødselen i uke 30 allerede, så vet ikke om det er mulig å sammenligne med et vanlig svangerskap der man går rundt 40 uker gravid:-)

Skrevet

Jeg lakk fostervann i to døgn. Vannet gikk, men så skjedde det ikke stort mer på en god stund, og siden kroppen hele tiden produserer mer, var det lekking like lenge som jeg venta på fødsel. Det kom noen skvetter nå og da, måtte bytte bind ofte. Vaffelspoiler-alert: det lukta vaffelrøre. Hehe. Var litt sånn lyserosa i fargen.

Skrevet

Merket ingenting jeg.. var inne til kontroll og da så de på ultalyd at det var lite fostervann, så da ble jeg satt i gang.

Skrevet

Jeg våknede en morgen og små dråper med "skummetmelkhvit" vann løp ned av benene ( ikke mye). Kom ikke noget når jeg gikk på do. Fikk beskjed på føden om og ta på meg et nytt bind og komme inn. En jordmor luktede på bindet ( ja, faktisk ) for og lukte om det var fostervann, det var det, men ikke mye!!!!!

Blev sat igang 2 dager senere, fikk beskjed om at man Max måtte gå 3 dager når vannet hadde begynt og lekke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...